Archief - Acer Predator G7750

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herr Doktor

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Aankoop advies update e merdor ;). is doorgestuurd na davion.

Systeem 5.
Mobo: Asrock P55 Deluxe3 ~150€
CPU: Intel Core i5 760 ~210€
Cooler: Scythe Mugen 2 rev. B ~35€
MEM: 2x2GB Kingston DDR3 1333 ~100€
GRK: 2xGTX460 1GB SLI ~2x220€ -> 420€
Case: Cooler Master CM 690 ~60€
HDD: Samsung 1TB F3 ~75€
Voeding: Antec Earthwatts 750 ~102€
DVD: Samsung SH-S233C ~20€
Verzending en assemblage ~50€
Totaal: 1222€

Opties:
- OS: Windows 7 Home Premium 64 Bit systembuilder ~ 100€
- SSD Zie SSD Aankoopadvies Sticky
- Case Alternatieven: Antec P183 (+60€), Cooler Master HAF922 (+30€),

Dees is niet alleen goedkoper, hij is ook nog eens een stuk krachtiger (bijna 1.5x zo krachtig) als jouw systeem.

Ik vond het al raar dat de 2x GTX460 er nergens tussen stond ( idem voor de Phenom II X6 ) maar ik had het maar naast mij laten liggen :p.

Excusez-moi ;)

The_Cat

Legacy Member
Kvind het raar dat ie zo duur staat, heb ook aan het overwegen geweest hem aan te kopen, en in de winkel staat hij voor iets van een 1500 euro :)

flyingdutchman

Legacy Member
The_Cat zei:
Kvind het raar dat ie zo duur staat, heb ook aan het overwegen geweest hem aan te kopen, en in de winkel staat hij voor iets van een 1500 euro :)

hebt ge kak in uw ogen ofwa :p. lees het topic eens aandachtig door. EEN WERELD GAAT VOOR U OPEN

The_Cat

Legacy Member
flyingdutchman zei:
hebt ge kak in uw ogen ofwa :p. lees het topic eens aandachtig door. EEN WERELD GAAT VOOR U OPEN

kerel wtf? Hebt gij kak in uw ogen? Ik reageer alleen maar op de prijs die de topicstarter zei. Die zei dat hij voor 1800 euro stond, en ik zeg da ik hem heb zien staan voor iets rond de 1500. Djeezes.

SXe

Legacy Member
The_Cat zei:
kerel wtf? Hebt gij kak in uw ogen? Ik reageer alleen maar op de prijs die de topicstarter zei. Die zei dat hij voor 1800 euro stond, en ik zeg da ik hem heb zien staan voor iets rond de 1500. Djeezes.

Gij zegt dat ge aan het overwegen zijt om dienen brol te kopen. Voor een paak minder geld hebt ge een beter systeem.

The_Cat

Legacy Member
SXe zei:
Gij zegt dat ge aan het overwegen zijt om dienen brol te kopen. Voor een paak minder geld hebt ge een beter systeem.

Zucht >< Ik heb, zoals in verleden tijd... Hetgeen ik nu op ogen heb is een zelf samengestelde met de volgende onderdelen..

CPU: i7 930 260€
MOEDERBORD: GA-EX58-UD5 244€
HDD: SSD 80gig (200€) + Western Digital Caviar Black WD1001FALS, 1TB (80€)
RAM: 6gig OCZ Gold Low-Voltage OCZ3G1333LV6GK €130
VIDEOKAART: Sapphire Vapor-X HD5870 1GB GDDR5 PCI-E (360€) of 5850 (€250)
KAST: Cooler Master HAF 922 75€
VOEDING: Corsair TX850W 130 €
CPU MOD KOELING:Scythe Mugen 2 Rev. B 40€
Dvd station= 20 euro

SXe

Legacy Member
En dat moet ik ruiken ofwa?

Uw setup trekt voor gaming ook op niks, uw cpu is overkill, met een core i5 760 heb je exact dezelfde prestaties maar kost een pak minder.
Voeding is ook overkill, met een 650 kom je al zeker toe.

Herr Doktor

Legacy Member
SXe zei:
En dat moet ik ruiken ofwa?

Uw setup trekt voor gaming ook op niks, uw cpu is overkill, met een core i5 760 heb je exact dezelfde prestaties maar kost een pak minder.
Voeding is ook overkill, met een 650 kom je al zeker toe.

Ik heb een gelijkaardige setup met een 520Watt voeding en nog véééél overschot

ATI

Legacy Member
Die pc is voor gaming heel goed sxe ,maar had goedkoper gekunt mits lichter voeding en core i5 760 zonder aan prestaties te moetten inboetten idd.

The_Cat

Legacy Member
Ma ge moet nu geen comment geven op die pc die ik gepost heb :p
Dat is natuurlijk wel handig en welkom, maar daar heeft deze topicstarter niets aan ^^ en mja ik zal jullie comments eens in berade nemen, want nu komt hij ongeveer uit op iets rond de 1500 euro, en waar ik wat kan besparen zonder moeten inboeten is natuurlijk altijd handig ^^
En deze pc is niet door mij samengesteld. Die is mij aangeraden door een vriend, sinds ik er zelf geen pro in ben in die dingen :)

flyingdutchman

Legacy Member
Door je CPU te veranderen naar een i5 760 bespaar je 100&#8364; op je moederbord en 50&#8364; op je CPU. En je gaat er 0.0% op achteruit..
jij moet het weten.

DontKnow_id

Legacy Member
Inderdaad de meeste hebben hier gelijk hoor,
heb ook vroeger gekeken voor een acer predator te kopen. Om te gamen.

En vrienden zeiden ook dat ik beter zelf een in elkaar laat steken, en dat heb ik dan ook gedaan.
En ik heb denk ik ongeveer 400&#8364; uitgespaard, en de custom pc was zelf beter als diene predator.

SXe

Legacy Member
ATI zei:
Die pc is voor gaming heel goed sxe ,maar had goedkoper gekunt mits lichter voeding en core i5 760 zonder aan prestaties te moetten inboetten idd.

Dus jij zegt dat ik geen gelijk heb maar je zegt exact hetzelfde? :wtf:

ATI

Legacy Member
Jij zegt dat die pc niet goed is voor gaming ik zeg van wel,waarom zou ie niet goed zijn daarvoor?Ik zeg ook dat hij voor minder geld dezelfde prestaties zou hebben in games.

DontKnow_id

Legacy Member
Ik bedoel dat de predator ook goed is voor te game, maar hij te duur is.

Herr Doktor

Legacy Member
ATI zei:
Jij zegt dat die pc niet goed is voor gaming ik zeg van wel,waarom zou ie niet goed zijn daarvoor?Ik zeg ook dat hij voor minder geld dezelfde prestaties zou hebben in games.

Waarom zou je dan ooit voor die duurdere pc gaan :confused:.

ATI

Legacy Member
Merdor zei:
Waarom zou je dan ooit voor die duurdere pc gaan :confused:.

We zijn niet bezig over die predator pc eh.

We zijn over deze bezig:Zucht >< Ik heb, zoals in verleden tijd... Hetgeen ik nu op ogen heb is een zelf samengestelde met de volgende onderdelen..

CPU: i7 930 260&#8364;
MOEDERBORD: GA-EX58-UD5 244&#8364;
HDD: SSD 80gig (200&#8364;) + Western Digital Caviar Black WD1001FALS, 1TB (80&#8364;)
RAM: 6gig OCZ Gold Low-Voltage OCZ3G1333LV6GK &#8364;130
VIDEOKAART: Sapphire Vapor-X HD5870 1GB GDDR5 PCI-E (360&#8364;) of 5850 (&#8364;250)
KAST: Cooler Master HAF 922 75&#8364;
VOEDING: Corsair TX850W 130 &#8364;
CPU MOD KOELING:Scythe Mugen 2 Rev. B 40&#8364;
Dvd station= 20 euro

Herr Doktor

Legacy Member
ATI zei:
We zijn niet bezig over die predator pc eh.

We zijn over deze bezig:Zucht >< Ik heb, zoals in verleden tijd... Hetgeen ik nu op ogen heb is een zelf samengestelde met de volgende onderdelen..

CPU: i7 930 260&#8364;
MOEDERBORD: GA-EX58-UD5 244&#8364;
HDD: SSD 80gig (200&#8364;) + Western Digital Caviar Black WD1001FALS, 1TB (80&#8364;)
RAM: 6gig OCZ Gold Low-Voltage OCZ3G1333LV6GK &#8364;130
VIDEOKAART: Sapphire Vapor-X HD5870 1GB GDDR5 PCI-E (360&#8364;) of 5850 (&#8364;250)
KAST: Cooler Master HAF 922 75&#8364;
VOEDING: Corsair TX850W 130 &#8364;
CPU MOD KOELING:Scythe Mugen 2 Rev. B 40&#8364;
Dvd station= 20 euro

Die pc is geldverspilling zoals ik al zei.

We hebben een PC aangeraden de onderdelen hieruit zijn dan ook zwaar prijs/kwaliteit afgewogen door bekwame mensen. Ik stel dan ook voor om voor Systeem 5 te gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan