sjtieben
Legacy Member
Nieuwe pc binnen enkele dagen staat nu vast ,
wel nog enkele dilemma's
1. Moederbord: ofwel Gigabyte ofwel Asus met SLI ondersteuning.
Ik hoor da Asus regelmatig problemen geeft en daardoor hadden ze mij
eerder Gigabyte aangeraden?
2. Processor: Twijfel tussen X2 3800+ of gewone 4000+ , mss iemand met
positieve ervaring over 1 van beiden?
3. VOEDING
Ik moet een zo stil mogelijke voeding hebben om pc snachts
te laten draaien en om TV te kunnen kijken zonder gezoem :>
Ze raden mij vanalles aan, chieftec e.d. , nog meer meningen ofzo?
4. Grafische kaart: 6800 GS kost bena 300 euro ofzo,
ma is die echt zen geld waard of heb k mij hier ook wa laten wijsmaken
wel nog enkele dilemma's

1. Moederbord: ofwel Gigabyte ofwel Asus met SLI ondersteuning.
Ik hoor da Asus regelmatig problemen geeft en daardoor hadden ze mij
eerder Gigabyte aangeraden?
2. Processor: Twijfel tussen X2 3800+ of gewone 4000+ , mss iemand met
positieve ervaring over 1 van beiden?
3. VOEDING
Ik moet een zo stil mogelijke voeding hebben om pc snachts te laten draaien en om TV te kunnen kijken zonder gezoem :>
Ze raden mij vanalles aan, chieftec e.d. , nog meer meningen ofzo?

4. Grafische kaart: 6800 GS kost bena 300 euro ofzo,
ma is die echt zen geld waard of heb k mij hier ook wa laten wijsmaken
