momo
Legacy Member
Hallo mensen,
Ik overweeg de aankoop van een betaalbare kleine portable.
Ik heb aan een ibook 12" gedacht:
info
+ goed os, stevig, goede afwerking, goede autonomie, volledig qua software, betaalbaar, studentenkorting, houdt zijn waarde beter, meer exclusief
- overstap naar mac, andere programma's zijn onbruikbaar (wat met prof software?), wit (snel vuil, zeker bij mij), geen dvdwriter, lage resolutie (1024*768)
Anders een Msi S270B:
info
prijs
+ vertrouwde windows, goede autonomie (8cell, 4400 mAh), licht, goede resolutie (1280*800), goede geintegreerde Ati chipset
- minder degelijk, Msi en laptops???, duurder dan ibook
Wie kan me hier helpen?
Iemand met dezelfde toestellen?
Ervaringen?
...?
Alvast bedankt.
Ik overweeg de aankoop van een betaalbare kleine portable.
Ik heb aan een ibook 12" gedacht:
info
+ goed os, stevig, goede afwerking, goede autonomie, volledig qua software, betaalbaar, studentenkorting, houdt zijn waarde beter, meer exclusief
- overstap naar mac, andere programma's zijn onbruikbaar (wat met prof software?), wit (snel vuil, zeker bij mij), geen dvdwriter, lage resolutie (1024*768)
Anders een Msi S270B:
info
prijs
+ vertrouwde windows, goede autonomie (8cell, 4400 mAh), licht, goede resolutie (1280*800), goede geintegreerde Ati chipset
- minder degelijk, Msi en laptops???, duurder dan ibook
Wie kan me hier helpen?
Iemand met dezelfde toestellen?
Ervaringen?
...?
Alvast bedankt.

imo is ibook zo iets voor alternatieve mensen, die ni willen meedoen met de rest van de normale mensen