Stormboy
Legacy Member
OT maar je hebt wel half gelijk, het had eigenlijk moeten zijn: "Viel Glück damit".Ist nie "Vielen Glück damit" ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT maar je hebt wel half gelijk, het had eigenlijk moeten zijn: "Viel Glück damit".Ist nie "Vielen Glück damit" ?

Mr_Anderson zei:Hm in winkeltje hier naast de deur is het ovor een XTX 350€ :/
. en of ik 8xAGV moet nemen of pciDavion zei:Koop u een 6800GS, beste kaart imo voor op AGP atm.
, de 7800GS is tot nu toe de beste voor Agp 
RealRoot zei:6800GS is beste kaart voor prijs/kwaliteit