Archief - 7800GT waar goedkoop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Ik ben van plan een 7800GT aan te schaffen ma da vraag is welk merk ik het beste zou nemen en waar dit het goedkoopste is in België/Duitsland.

Dacht dat een XFX geen slechte keuze zou zijn, wou eerst een asus maar die zijn duurder en moest ik ooit er 2 in SLI willen dan moet het een makkelijk te verkrijgen kaart zijn nieuw of 2dehands.

En asus is niet echt makkelijk te verkrijgen.

Iemand ervaring met XFX? Andere suggesties?

Heb alleen maar ervaring met ATI merken dus :)

LethalInjection

Legacy Member
point of view
overclocked goed en is goedkoopste

www.descom.be
POINT OF VIEW 7800GT 256MB DDR3 TV-Out Dual DVI (PCI-E) €297,90 In winkelwagen plaatsen

Dj_K!nkY

Legacy Member
Als ik een goede raad mag geven, ga toch maar voor een bekender merk. Als je dan later een 2de wilt bijkopen voor sli zal je die makkelijker vinden! ;)

agent #2

Legacy Member
Ik heb een XFX. Die zijn standaard hoger geklokt. Zeer tevreden :niceone:

ComputerVISTA

Legacy Member
agent #2 zei:
Ik heb een XFX. Die zijn standaard hoger geklokt. Zeer tevreden :niceone:

² In de tijd van den 6800's goedkoper als de rest en als ik bij mij en andere mensen keek clockten ze nog is lekker over ook. Zeer content van dat merk.

Agent, hebben ze nog altijd die ambetante X-vormige dozen? :p

Yank

Legacy Member
Dj_K!nkY zei:
Als ik een goede raad mag geven, ga toch maar voor een bekender merk. Als je dan later een 2de wilt bijkopen voor sli zal je die makkelijker vinden! ;)
Met nieuwste drivers van nVidia mag je normaal merken mixen, dus 't zou geen probleem mogen zijn.

ComputerVISTA

Legacy Member
Yankee zei:
Met nieuwste drivers van nVidia mag je normaal merken mixen, dus 't zou geen probleem mogen zijn.


das in ieder geval al een pak handiger, goe werk nvidia :niceone:

ComputerVISTA

Legacy Member
agent #2 zei:
Jop, die staat schoon op mijn kast. ^^


Godver LOL, Ik kreeg die bij de verkoop nooit meer deftig toen ^^ En 't waren der dan nog ^^

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Yankee zei:
Met nieuwste drivers van nVidia mag je normaal merken mixen, dus 't zou geen probleem mogen zijn.
Idd , dus niet inzitten met het merk. Dacht dat dit al lang geweten was. :s

CTU_Jackbauer

Legacy Member
bij hardwareversand.de kan je de MSI 7800GT PCI-E kopen voor 284€ :D

Zeer goedkopoe winkel :)

greetz

tomvanhouche

Legacy Member
merci voor de info kga er wss een in Duitsland bestellen :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Toch best nog even vermelden dat je mobo een PCI-E slot moet hebben e!
En geen AGP, da zal nie werken. Tenzij je een ASRock Dual SATA hebt...

tomvanhouche

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Toch best nog even vermelden dat je mobo een PCI-E slot moet hebben e!
En geen AGP, da zal nie werken. Tenzij je een ASRock Dual SATA hebt...


zo ne noob ben ik ni ze :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mja, er zijn er wel die al gemist zijn daartegen, wil je er maar voor behoeden. ;)

Stormboy

Legacy Member
Voor de beste prijzen in Duitsland: kijk eens op http://www.geizhals.net/deutschland/. Da's een pricewatch site voor Duitse hardwarewinkels.
Wel opletten met leveringstermijnen en verzendingskosten! Misschien ook best de reviews lezen over de winkel waar je wilt bestellen. Viel glück damit ;)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Stormboy zei:
Voor de beste prijzen in Duitsland: kijk eens op http://www.geizhals.net/deutschland/. Da's een pricewatch site voor Duitse hardwarewinkels.
Wel opletten met leveringstermijnen en verzendingskosten! Misschien ook best de reviews lezen over de winkel waar je wilt bestellen. Viel glück damit ;)
*muggeziftmodus on*

Ist nie "Vielen Glück damit" ?

*muggeziftmodus off*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan