op dat unlocken zou ik niet zo rekenen, ik heb het geprobeerd en men pc boote niet eens meer (daar bedoel ik mee wanneer hij het welkoms venster in 1280x1024 moet weergeven blijft em zwart voor de rest van den tijd, hoelang ge ook w8)
VGA mode ofzoiet van windows heeft me uit de probs geholpen. Die pipes terug uitgeschakeld...
Maarja je kan het altijd proberen.
Ik had trouwens vroeger een 6800gt (welke ik handmatig vern**kt heb :doh: ), ik merk niet meteen verschil, de laatste spellen zijn allemaal deftig te spelen. Wat punten verlies in 3dmarks, en mss enkele fps minder.
edit: 6800gt, ik wou nieuwe cooler installen, blijkt er een vijs van de stock cooler doorgedraaid, heb een boormachien bovengehaald, eneuhhhh uitgegleden...
