Ik denk toch (of ik hoop toch) dat ik met deze graka een tijdje toekom. Kan ik dan best voor de zekerheid (voor eventueel later te upgraden) een mobo pakken met crossfire option ? Of gaat dit niet nodig zijn.
Kan iemand mij wat tips geven ivm het mobo of enkele mobo's aanbevelen?
Ik wil ssd aansluiten, ram 1600mHz, de graka, hdmi uitgang, cpu koeler moet passen, 64-bit win7, USB3.0 en mogelijkheid om te OCen (niet extreem). Dat is alles wat ik weet wat ik nodig zou hebben. Zie ik hierbij nog iets over het hoofd ?
Moet ik voor draadloos internet ook kijken voor een speciale netwerkkaart of kan dit geen probleem zijn ? Dit was ik namelijk vergeten, ik kan niet met een vaste kabel verbinding maken.
De voeding dan tot 600 Watt ? Of is bij voeding overkill niet zo erg ?
Alvast bedankt om me zo ver te helpen.
Kan iemand me mss nog helpen zodat ik deze kan bestellen voor de eindejaars feesten beginnen en de prijzen nog hoger worden ?
alvast bedankt