Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²nd thatFeNiX4LiFe zei:de meeste 19" hebben gwn zelfde res als een 17" daarom vin ik de 19" gwn nutteloos
Bij mijn 17" speel ik ook alles best op max resolutie (1280*1024) hoor.steffoe zei:nog iets waar ge naar moet zien
ik heb een 19 inch gekocht
als ge 19 inch hebt
moete dus best op zen optimale res zette
en game
da gaat ook lager
maar ik vind da da er dan ni goe uitziet
als u graka alles deftig op 1280*1024 kan draaien koopt u een 19 inch
ge hebt een goeie samsung voor 330
zo een met 8 ms denk ik
ik heb de 913v van samsung
niets mis mee maar zo een hoger model is iets mooier en scherper
als ge denkt dak bullshite aant schrijven ben
negeer me maar
tis maar mijn mening
grtz
FeNiX4LiFe zei:de meeste 19" hebben gwn zelfde res als een 17" daarom vin ik de 19" gwn nutteloos
steffoe zei:tis gewoon
1024*768 da ziet er goed uit op 17 inch
op 19 niet
da bedoelde ik eig
Het gaat, vermoed ik, over de resolutie... De meeste resoluties hebben een beeldverhouding 4:3... Maar 1280x1024 volgt die verhouding niet en daarom zeggen we dat het beeld "uitgerekt" is (het had eigenlijk 1280x960 moeten zijn).T€RM!N4T0R zei:Bij 19" heb je toch geen uitgerekt beeld? :/
Mjah... Maar de pixels staan op een 17" wel een stuk dichter bij elkaar. Daardoor is een kleine lettergrootte toch moeilijker leesbaar in dezelfde resolutie op een 17" dan op een 19". Ik vind 1280x960 persoonlijk de beste resolutie op mijn 19" CRT; en die is ongeveer even groot als een 18" TFT zou zijn...FeNiX4LiFe zei:de meeste 19" hebben gwn zelfde res als een 17" daarom vin ik de 19" gwn nutteloos
De vraag is dan wel of je daar iets van merkt of niet.apa zei:Het gaat, vermoed ik, over de resolutie... De meeste resoluties hebben een beeldverhouding 4:3... Maar 1280x1024 volgt die verhouding niet en daarom zeggen we dat het beeld "uitgerekt" is (het had eigenlijk 1280x960 moeten zijn).
Scherp ??eniac zei:M'n broer had een 15" TFT in z'n laptop en res was 1600x1200. Het was perfect leesbaar en zeer scherm.
Vanzelfsprekend dat ik op een 19" TFT zeker ook 1600x1200 verwacht.

T€RM!N4T0R zei:Scherp ??
Er zijn enkele 19"'s die die resolutie aankunnen dachtek...
