Zulla
Legacy Member
hej,
de studierichting informatica aan de universiteit lijkt me ontzettend interessant. Ik zou deze dan ook graag willen proberen. Het enige probleem is dat de richting me interessant lijkt, maar over de jobs die je ermee kunt doen, weet ik niet zoveel, en degenen die ik wel ken, spreken me niet zo aan. Is er ook een mogelijkheid dat je na de studie informatica ergens terecht komt waar je met mensen werkt ofzo? Want ik zie mezelf niet heel mijn leven alleen voor de computer zitten
zijn er onder jullie die me hier informatie over kunnen verschaffen?
alvast bedankt
de studierichting informatica aan de universiteit lijkt me ontzettend interessant. Ik zou deze dan ook graag willen proberen. Het enige probleem is dat de richting me interessant lijkt, maar over de jobs die je ermee kunt doen, weet ik niet zoveel, en degenen die ik wel ken, spreken me niet zo aan. Is er ook een mogelijkheid dat je na de studie informatica ergens terecht komt waar je met mensen werkt ofzo? Want ik zie mezelf niet heel mijn leven alleen voor de computer zitten

zijn er onder jullie die me hier informatie over kunnen verschaffen?
alvast bedankt
Je kan alle kanten op met dat diploma, dus als je dat interesseert en je het kan, zeker doen!

?