Gandalf1993
Legacy Member
Het loon van een parkingbeheerder: 1.700 euro netto - Jobat.be
deze meneer verdient bruto 1775 , netto 1700
deze meneer verdient bruto 1775 , netto 1700
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terzijde, zit die te vertellen dat ie onverzekerd rondrijdt?Gandalf1993 zei:Het loon van een parkingbeheerder: 1.700 euro netto - Jobat.be
deze meneer verdient bruto 1775 , netto 1700
Genious zei:Terzijde, zit die te vertellen dat ie onverzekerd rondrijdt?
Ik interpreteer het dat hij die verzekering wel betaald, maar dat hij dat niet zo graag doet.Genious zei:Terzijde, zit die te vertellen dat ie onverzekerd rondrijdt?
Milfhunter zei:de pest bij veel bedrijven nu, dankzij de torenhoge belastingen op loon hier ! ik heb ook 2100€ bruto, als ik netto uittel kom ik daar ook aan. 75€ onkosten internetvergoeding, 9€ dagvergoeding voor maaltijden, 50€ gsm abonnement, tankkaart privé, ...
ok voor nu, maar eens je je pensioen zou hebben ist wa anders natuurlijk, al maak ik me daar geen zorgen over, wil nog wel eens zien wat daar van overblijft binnen x aantal jaar.
NotoriousP zei:Als het een troost mag wezen, veel mensen vonden jullie al klootzakken van vakbonden voor die 3% loon vermindering hoor.![]()
wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...MrKend54l zei:Amai ik ga ook parkeerwachter worden. 1700netto maat.

kocabar zei:wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...
btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is![]()
kocabar zei:wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...
btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is![]()
kocabar zei:wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand? waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ... EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...
btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is![]()
kocabar zei:1)wat 1700 per maand ? vind je da nu echt veel tegenwoordig ? ... 2) en voer die vergoedingen ... iedereen krijgt toch een vergoeding van naft om naar het werk te rijden per maand?3) waaaaaw de telefoonvergoeding !!!!! ik mag op mijn werk de volle 8 uur bellen als ik wil met collega's, vrienden , famillie , ... niet dat ik dat doe,maar het is mogelijk.4) 4 wij hebben kledij verhoeding etc etc ...5) EN maaltijdcheques 1 per gewerkte dag van 5 euro per stuk? waardoor je zoveel minder verdiend ...
6)btw hij werkt wel 9 uren per dag . . . de meesten 8 uur dus hij werkt ook al 20 - 22 uur per maand meer ! ! ! dus weet niet wat hier zo indrukwekkend aan is![]()
Als gij ooit dergelijke dienstverlening (uitleg/advies) als zelfstandige ofzo begint te leveren (als dat kan?), laat dan eens iets weten.JPV zei:1) is idd veel voor een ongeschoolde arbeider
2) nee, vele sectoren hebben dat niet.
3) meeste werkgevers staan dat niet toe
4) meeste sectoren hebben dat neit
5° dat is al van zijn netto-loon afgetrokken. Het gaat trouwens over een maaltijdvergoeding, geen maaltijdcheque.
6) hij werkt geen 9 uur perdag, hij werkt van 9 tot 18 uur. Daarin zit zijn pauze inbegrepen.
