Archief - GIP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

esli14

Legacy Member
hallo,

ik zit in mijn laatste jaar middelbare school , sport !
Ik heb mijn GIP moeten voorstellen en ook al moeten indienen.
nu is mijn vraag; als je in het totaal een buis hebt op je GIP samen met atletiek , kan je dan een herexamen krijgen om een nieuwe GIP te maken? sommigen zeggen dat je dan je hele jaar opnieuw moet doen , sommigen zeggen herexamen. maar als ik op elk theorie vak erdoor ben is het toch onmogelijk om juist daarvoor helemaal mijn jaar opnieuw te moeten doen! dit kan toch niet?

weten jullie daar iets van?

grtzz

esli14

Legacy Member
echt? ik hoop van niet want ik ben er niet zeker van, mijn stages zelf zijn allemaal goed, presentatie zal nipt zijn maar normaal denk ik dat ik wel voldoende zal moeten hebben . in totaal weet ik het natuurlijk niet, want ik had een paar slechte punten voor een interview en een recensie dat ik moest schrijven .

Ricky

Legacy Member
bij ons op school had ik gehoord dat er in 2010 een nieuwe regel was gekomen. je kreeg een herkansing op je gip als je gezakt was...

esli14

Legacy Member
Maar ik heb onder het jaar moeilijkheden gehad met het schrijven en maken van een interview en recensie, waar ik niet echt goeie punten op had! Mijn stages waren daar integen wel nog goed en mijn presentatie is ook niet super slecht geweest ! mijn presentatie zal nipt zijn maar ik kan het me niet voorstellen dat je daardoor je jaar volledig moet opnieuw maken!!
ik hoop dat ik er op door ben, ik denk altijd realistisch en ik moet nog 1 week examens doen maar als sommigen zeggen dat je dan een C krijgt als je gebuisd bent is het niet meer nodig om goed te leren voor examens é . sommigen zeggen herexamens , wat normaal zoals je zegt ook wel mogelijk zou moeten zijn hoor, ik heb gehoord dat je dan een maand krijgt om een nieuwe te maken !

glashelder

Legacy Member
Panikeer eens niet zo. Zoals ik het hoor zeg je "eigenlijk ging alles goed en sommige dingen beetje minder en ik vraag me nu af of ik nog moet leren voor mijn andere examens want als ik gebuisd ben is 't de moeite niet meer"? :wtf:

esli14

Legacy Member
ik wil gewoon weten wat de meeste hierop antwoorden , blijkbaar zijn de meningen verschillend , ik heb eens rond gevraagd en anderen zeggen herexamen, anderen zeggen niet ! Als je op een normale school zit heb je volgens mij herkansing hoor , je gaat me niet zeggen dat je alleen daardoor gans je jaar opnieuw moet maken ! ik hoop dat ricky gelijk heeft: :)

thecoon

Legacy Member
esli14 zei:
ik wil gewoon weten wat de meeste hierop antwoorden , blijkbaar zijn de meningen verschillend , ik heb eens rond gevraagd en anderen zeggen herexamen, anderen zeggen niet ! Als je op een normale school zit heb je volgens mij herkansing hoor , je gaat me niet zeggen dat je alleen daardoor gans je jaar opnieuw moet maken ! ik hoop dat ricky gelijk heeft: :)

toch wel bij ons heeft ene zijn jaar opnieuw moeten doordat hij op zijn GIP gebuisd was

Dark.Magician01

Legacy Member
En ikke herkansing! Kijk eens in het reglement van je school!

josilirios

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
GIP geflest is jaar geflest

Was bij ons op school ook, zeker als ge nog op atletiek gebuisd waard ook.
Volgend jaar hopelijk wel geslaagd! Succes nog!

GodLikeBE

Legacy Member
Ik dacht dat ze bij ons (VISO Mariakerke) zeiden dat u GIP 60% van de punten is dat je kan verdienen in heel je jaar... Dus als je daarop buist, dan is de kans groot dat u jaar verkloot is.

esli14

Legacy Member
dat is nu el niet zo dat dat op 60 % staat van al je punten :) maar normaal is iedereen er wel door hoor op zijn GIP , alhoewel je natuurlijk nooit weet hé !

esli14

Legacy Member
maarjah, waarschijnlijk ben je dan op je stages enz ook gebuisd e als je dan je jaar opnieuw moet doen ! dit is bij mij niet het geval . het is gewoon erg stom als je dat nog niet weet en je geen idee hebt over je punten. ik heb er gewoon geen gerust gevoel in dus hoop allemaal voorm mij, tis 11 dagen voordat ik mijn resultaten weet ;s

coldplayke

Legacy Member
Bij ons (kso) waren er mensen met 35% op hun gip die ze nog hadden doorgelaten (gewoon om er vanaf te zijn).
Begin al maar te hopen dat ge een rotkind zijt :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan