Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:Kan ik nu mijn campuskaart nog gebruiken?
lantaarnpaal zei:Hoeveel kostten die boeken van frans & engels (2e jaar TEW)?
@ Pol&Suck tag

NotoriousP zei:KULeuven, 10 dagen voor het examen had hij dit veranderd. Steekt tegen want het is een vak waar je mondeling nog veel kan goed maken maar als je fout zit schriftelijk, je gewoon alle punten kwijt bent. Nuja ik heb het binnen een half uur dus op hoop van zegen.![]()
Wilt ge die van mij kopen? Letterlijk 2 keer opengedaan of zo toen ik in 't begin naar de les ging van Engels. Die van Frans zijn niet open geweest.lantaarnpaal zei:Hoeveel kostten die boeken van frans & engels (2e jaar TEW)?

Th1x4nG zei:Die van Engels zijn 2x20 dachtek + kopiekes en Frans is 2x7 of zo + kopiekes
Kopiekes zijn wel in geschreven natuurlijk ma das wrsl eerder een voordeel? Voor... 45 euro ipv ~70? Of overdrijf ik dan?
Mastamane zei:Ik zou ze niet kopen, nooit van mijn leven opengedaan.![]()

lantaarnpaal zei:Chance dat ik van dat kutvak (Engels) vanaf ben btw
.Check de prijzen op Ekonomika als die binnenkort online komen.lantaarnpaal zei:Ik heb ze ook gekocht, maar ik wil ze doorverkopen aan 1ste jaars aan pakt 60% van de originele prijs, alleen ben ik die prijs vergeten![]()

DaTa zei:Allé, engels was nu toch echt enorm simpel.

2e ook bruh, sorry to disappoint youlantaarnpaal zei:2de jaarsengels he, 1ste jaars is schijtesimpel


Th1x4nG zei:2e ook bruh, sorry to disappoint you
Maar euh, kunt ge mij nu aan iemand helpen, ofnieeej?![]()

josilirios zei:houd ulle boeken is bij schooiers, kunde stoefen met een kastjevol

Shoot, OO, vennootschapsboekhouden en verbintenissenrecht kan ik nog niverkopenlantaarnpaal zei:Ikzelf heb anders wel nog wat 2de jaarsboeken nodig (acco cursussen koop ik echter wel zelf)
