Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
Nog ff doorbijten en 't is vakantie. Ik zou ook graag morgen een dagje naar de jeugdbeweging gaan, tis een wedstrijd voor heel de provincie. Maar da gaat nu nie, en ik leg me daar bij neer. Er komen nog activiteiten. Net zoals gij der u ook moet bij neerleggen dat het nu examens zijn, er komen nog wel dagen met ideale omstandigheden om te surfen.

n9ne

Legacy Member
Dieje gast kan toch wel goed genoeg inschatten of em ver genoeg sta met zijn studies zeker? Ik heb vandaag ook een ganse dag verkloot door series te kijken. Zal natuurlijk wel zuur zijn als ik buis maandag :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Ik heb niet duidelijk genoeg gemaakt, zo zou ik denken, waarom ik morgen 'ok' achtte voor zo'n plan.

Pro-surfen: Ik heb heel weinig vaardagen en van die weinige dagen nog een pak minder met wind. Morgen worden ook condities om vingers van af te likken zoals ik meestal slechts één keer per jaar de kans krijg. Laatste keer dat ik met 20knopen wind op het water stond, is inmiddels twee jaar geleden.

Contra-surfen: Tijd die ik in examen kan steken
Pro-toch gaan surfen: Ik loop stevig voor op mijn planning. Ik ga minder last hebben van een gebrek aan tijdsdruk. Geloof me, dat begon daarnet al de kop op te steken, 'Oh, kzit al eind hoofdstuk 3, tijd genoeg'.

Morgen wordt een hele dag vechten tegen mezelf om toch in gang te blijven. Als ik een halve dag minder had - om een reden die ik zelf supermotiverend vind (na een goeie surfsessie ben ik altijd heel erg pumped) - zou dat veel minder een probleem zijn.

Ik heb in mijn leven al vaak geklaagd dat het waait op momenten dat ik moet blokken, maar het was nooit de juiste situatie om te gaan: ofwel echt geen tijd, ofwel niet de moeite om de tijd erin te steken. Deze is dat wel: net genoeg tijd en ook de moeite om die tijd erin te steken. Ik zou ook rond 13.30 terug op mijn kot zijn, wat me echt nog een hele namiddag laat.

Maar dus, ik kan toch niet gaan, dus deze discussie is vrij zinloos.

Edit: @n9ne: Ik geef wel toe dat ik hier effectief aan mijn laatste universitaire kans bezig ben :p.

Fliblit

Legacy Member
Als ik zo'n neigingen heb beeld ik me altijd in hoe hard ik mezelf dan wel niet zou haten moest ik dan op het examen buizen.

Niet dat ik het daarom altijd laat, maar kom.

josilirios

Legacy Member
n9ne zei:
Dieje gast kan toch wel goed genoeg inschatten of em ver genoeg sta met zijn studies zeker? Ik heb vandaag ook een ganse dag verkloot door series te kijken. Zal natuurlijk wel zuur zijn als ik buis maandag :unsure:
ik zit al effe in deze thread en als ik van iemand het vetgedrukt kan weerleggen is het van hem... :p

edraket zei:
Srsly bro, laatste kans enal, dan zouk nog toch efkes geen halve dagen zitten verspillen aan dingen dieje binnen een goeie 2 weken ook kunt doen :s:s:s:s:s:s
'k Dacht dat gij meer typke YOLO waart?
Cadiuro zei:
Bah

Ze geven morgenvoormiddag superveel wind. Kbel naar mijn mama om te vragen of ik een half dagje blokpauze mag nemen om te gaan windsurfen. Mijn ouders zijn weg voort weekend, maar de kans dat ze daar toch achterkwamen is vrij reëel (nat gerief onder andere).

Enfin, kbel dus. Mijn mama was al niet zo pro, maar blijkbaar hebben ze de poort op slot gedaan en ik heb daar geen sleutel van :sop: Serieus gemiste kans... Net die ene moment dat ze veel wind geven én dat ik ver genoeg voorloop op mijn planning om een halve dag te kunnen missen.

Het goeie is wel dat ik nu in september niet meer ga moeten onderhandelen om de auto naar Nederland (of gewoon naar zee) te mogen nemen alst daar eens waait. Dat heeft ze al beloofd.

Verder wordt het morgenvoormiddag weer een hele voormiddag luisteren naar de wind die waait.

Edit: Ennnnn ik zat blijkbaar in de studententhread in plaats van ergernissenthread. Primeur voor ulle, dudes!

STUDEREN JONGEU

en on topic; NAS SNOPKE WAAR ZAT GE VANDAAG MET UWE MUUR ALS IK KAN?

edraket

Legacy Member
josilirios zei:
'k Dacht dat gij meer typke YOLO waart?

alleen voor de unieke shit aja :s:s:s:s

You only live once: that’s the motto nigga YOLO
We bout it every day, every day, every day


tzal wel mijne nigga drake

josilirios

Legacy Member
edraket zei:
alleen voor de unieke shit aja :s:s:s:s

You only live once: that’s the motto nigga YOLO
We bout it every day, every day, every day


tzal wel mijne nigga drake

WAAROM NOEMAN WIJ U RAKKE IPV DRA(K)KE?

Nas

Legacy Member
Snob is wel met een 'b' e, jos :unsure:

Ik had toch nooit beloofd om het vandaag terug te doen?

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Snob is wel met een 'b' e, jos :unsure:

Ik had toch nooit beloofd om het vandaag terug te doen?

Sympathiek.
Ja je schrijft snob. Schrijf je ook niet Knokke ipv knoque?

Th1x4nG

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Zijne zoon is coureur.

Das ni diene ze, tis de broer van diene da saxofoon speelt die nu gestorven is.


Die Boosted Energy Drink... da smaakt zo precies naar, als ge uwe lasagne 3 keer te lang opzet en dan zuiver da afschraapsel zou opeten...
Der is een reden waarom Red Bull of Nalu 3,5x zo veel kost. :unsure: Wel te schraal, 30 cent voor een blikske. En de suikervrije kost ineens al 47 cent :s maja, die smaak was wel al dubbel zo goed eigenlijk.
Wa is nog het beste van die cheape brol? Golden Power? Bestaat da in light?

e.House

Legacy Member
Golden Power is idd het beste. Die ligt versie daarentegen valt wel tegen.

Th1x4nG

Legacy Member
Bij die Boosted merkt ge echt hard da ge uw lichaam naar de kloten aan 't doen zijt :lol:

Ik zal es aan den Aldi stoppen maandag. Spijtig dat ik nergens nog 5+1 Nalu vind om de voorraad in te slaan. :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan