Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Ironpole zei:
Mondeling ging goed! Fieuw, pak van mijn hard. Een week hard voor geknald en was de cursus echt muug muug (snaptem?) op 't einde. Om 05:30 op moeten staan om nog ne keer te kunnen herhalen. Heb vanmiddag dan maar wat op de zetel gemaft, nu een avondje relaxen! :)

AAWYEAAH ben niet alleen (WolCom)


Solide zei:
Kheb al genoeg armtraining deze blokperiode .. :unsure:

:lol:

insomnia

Legacy Member
coldplayke zei:
Beowulf :love:
Wa studeert ge?

Engels & Theater- Film- en Literatuurwetenschap op de UA.

Examen was zeer kut trouwens, de twee zinnen geziene tekst kwamen wel degelijk uit Beowulf waarvan ik er maar 1 tegoei kon. Mijn vertaling van de ongeziene tekst was een hilarisch surrealistisch meesterwerk en de in de opgave van de laatste vraag stond bijna letterlijk: Dit is niet gezien in de les maar met wat linguïstische verbeelding kan je dit wel oplossen :wtf: Fuck die prof.
Maarja ik heb nog al gehoord dat er toch mensen door waren die dachten niet eens genoeg ingevuld te hebben, we zien wel.

4 dagen tot het volgende, tijd om wat uit te rusten..

Mastamane

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hmm, de slides van internationale organisaties lijken nogal veel op wikipedia-pagina's. zalig voor wat diepgaand te leren :)



En mens&organisatie is makkelijk, lessen waren ook heel interessant vond ik



ok, hopelijk zal dat lukken dan :p
Hetgeen ik bij M&O geleerd heb, is om te doen alsof ge veel gedaan hebt voor het groepswerk. :p

Cadiuro

Legacy Member
Kzie dat niet zo goedkomen morgen.

Ik ben nu door mijn hele cursus gegaan, maar er zijn zo'n 40 van de 150 pagina's waar ik niets van snap. Van de rest snap ik het meeste, maar veel doorvragen zal em toch ni mogen doen - wa tricky vragen en da's verpest.

De laatste twintig pagina's kan ik wel goed, hoera :p

Tis ook gewoon gay dat wij dit vak hebben - de Bio-IR's hebben zo'n tien voorbereinde vakken (chemie, geologie, andere chemie, biologie, dit, dat, alles) gehad. Wij hebben één vak basischemie en een beetje geologie gehad. De prof is gewoon al jaren les te geven aan de Bio-IR's, dus die verwacht veel... Tis een beetje een misser geweest van de onderwijscommisie om dees vak in onzen eerste bachelor te zetten, denk ik.

Enfin, is het eerste jaar dat dat in ons programma staat, we zullen snel genoeg weten of 1e bach geografie dat aankan of niet he.

coldplayke

Legacy Member
!nsomn!a zei:
Engels & Theater- Film- en Literatuurwetenschap op de UA.

Examen was zeer kut trouwens, de twee zinnen geziene tekst kwamen wel degelijk uit Beowulf waarvan ik er maar 1 tegoei kon. Mijn vertaling van de ongeziene tekst was een hilarisch surrealistisch meesterwerk en de in de opgave van de laatste vraag stond bijna letterlijk: Dit is niet gezien in de les maar met wat linguïstische verbeelding kan je dit wel oplossen :wtf: Fuck die prof.
Maarja ik heb nog al gehoord dat er toch mensen door waren die dachten niet eens genoeg ingevuld te hebben, we zien wel.

4 dagen tot het volgende, tijd om wat uit te rusten..

Ik had wel het gevoel dat als ge Beowulf in uw hoofd op zei, dat dat als slecht Vlaams klinkt :p
Maar inderdaad nogal kut als ge dat helemaal op uw examen pas moet vinden :s


Ik begin het echt te krijgen van die 15 jarige meisjes die ik op fb heb -.-''
Spelfouten dat het niet meer kan, normaal vind ik dat niet erg, maar nu gaat het te ver :angry:
Een kleine greep uit het aanbod:
We zullen maar eens beginnen aan aarderijkskunde...
je word gemist lieve schat ;c
Laatste dagje school, en dan eindelijk verlengt weekend n.n <3

Maar de ergste is toch wel:
dit verhaal is waargebeurtd :(

Snowyflake

Legacy Member
FFFUU IK KAN DA KAKVAK ECHT NIE LEREN :s OM DE 5 SECONDEN DWAAL IK MET MIJN GEDACHTEN AF EN BEGIN IK NUTTELOZE DINGEN TE DOEN :angry:

Ironpole

Legacy Member
josilirios zei:
AAWYEAAH ben niet alleen (WolCom)

Ja manneke, ik had eerst hard geknald getypd en het dan uitgebreid naar die zin waardoor dat dus zo fout staad.

insomnia

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik had wel het gevoel dat als ge Beowulf in uw hoofd op zei, dat dat als slecht Vlaams klinkt :p
Maar inderdaad nogal kut als ge dat helemaal op uw examen pas moet vinden :s

Ja dat is zelfs de manier waarop ge dat best kunt vertalen volgens die prof: 'speel wat met die klinkers tot ge iets herkent'. Bij de makkelijkere teksten was dat inderdaad eigenlijk ook nog wel doenbaar. Maar het stuk uit Beowulf dat we moesten kennen lag jammer genoeg niet zo voor de hand.
Zever, gezever..

Alteration

Legacy Member
Nog twee weken :sop:

Dan was ik liever al klaar geweest, want dit weer + teveel tijd + te weinig druk + anderen die al klaar zijn werkt van geen kanten.

Fliblit

Legacy Member
Ik leer NLK echt veel te traag. Iets van een vijf bladzijden per uur. Ben nochtans erg geconcentreerd. Kwil nog 20 blz doen vanavond, dan kan ik morgenvoormiddag de cursus afwerken en nog eens goed herhalen. Qua grondigheid zit het wel goed :)

Brek

Legacy Member
Mail van de prof:
&#919;&#949;&#964; &#949;&#958;&#945;&#956;&#949;&#957; &#959;&#956;&#982;&#945;&#964; &#950;&#959;&#969;&#949;&#955; &#961;&#949;&#954;&#949;&#957;&#982;&#961;&#945;&#947;&#949;&#957;, &#961;&#949;&#948;&#949;&#957;&#949;&#949;&#961;&#982;&#961;&#945;&#947;&#949;&#957; &#945;&#955;&#963; &#956;&#965;&#955;&#964;&#953;&#960;&#955;&#949; &#967;&#951;&#959;&#953;&#967;&#949; &#982;&#961;&#945;&#947;&#949;&#957;.
&#913;&#955;&#982;&#945;&#963;&#964; &#982;&#949;&#949;&#955; &#963;&#965;&#967;&#967;&#949;&#963; &#947;&#949;&#969;&#949;&#957;&#963;&#964;,
&#921;&#957;&#957;&#949;&#954;&#949; &#962;&#945;&#957; &#925;&#953;&#949;&#965;&#969;&#949;&#957;&#951;&#965;&#968;&#963;&#949;


wut...

coldplayke

Legacy Member
Het examen omvat zowel rekenopgaven, redeneeropgaven als multiple choice vragen.
Alvast veel succes gewenst
Inneke van Nieuwenblabla

Brek

Legacy Member
coldplayke zei:
Het examen omvat zowel rekenopgaven, redeneeropgaven als multiple choice vragen.
Alvast veel succes gewenst
Inneke van Nieuwenblabla

Amai. Coldplay to the rescue!!!
Nee, ze had al een mailtje gestuurd om zichzelf te verbeteren. Ik vond het gewoon... raar. :unsure:

Lorvet

Legacy Member
Brek zei:
Mail van de prof:
&#919;&#949;&#964; &#949;&#958;&#945;&#956;&#949;&#957; &#959;&#956;&#982;&#945;&#964; &#950;&#959;&#969;&#949;&#955; &#961;&#949;&#954;&#949;&#957;&#982;&#961;&#945;&#947;&#949;&#957;, &#961;&#949;&#948;&#949;&#957;&#949;&#949;&#961;&#982;&#961;&#945;&#947;&#949;&#957; &#945;&#955;&#963; &#956;&#965;&#955;&#964;&#953;&#960;&#955;&#949; &#967;&#951;&#959;&#953;&#967;&#949; &#982;&#961;&#945;&#947;&#949;&#957;.
&#913;&#955;&#982;&#945;&#963;&#964; &#982;&#949;&#949;&#955; &#963;&#965;&#967;&#967;&#949;&#963; &#947;&#949;&#969;&#949;&#957;&#963;&#964;,
&#921;&#957;&#957;&#949;&#954;&#949; &#962;&#945;&#957; &#925;&#953;&#949;&#965;&#969;&#949;&#957;&#951;&#965;&#968;&#963;&#949;


wut...

Hej, dat jaartje Grieks komt nog eens van pas!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan