Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Infineon

Legacy Member
10 minuten? :lol:

als gij aan al u examens dit semester in totaal 4u gewerkt hebt zalt al veel zijn zeker?

insomnia

Legacy Member
Alé nog efkes knallen en dan straks vertrekken naar 't examen. Het gaat behoorlijk hard afhangen van de tekst die hij vraagt of het gaat lukken of niet. Beowulf is zo belachelijk veel moeilijker dan al de rest :s:s:s

Tsubasa

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Thanks, tis waar, ma ik riskeer het ni :p Heb trouwens al m'n kleren aangedaan
Nog een paar oefeningskes maken en naar de oplossing gaan loeren... Kom 1 dag te kort dus feitelijk, maar ja waarschijnlijk zou dat niet anders zijn als ik 1 dag meer had :p

lmao @ facebookgroep "ben echt niet goed in wiskunde dus kan geen stelsels oplossen"
tis dan genre
Rf + (Rm-Rf) * 1,5 = 20
Rf + (Rm-Rf) * 1 = 15
=> Rf = 5 en Rm = 15
wa ge dus gewoon op 't oog kunt zien of worst case scenario me trial & error vinden... nog MC bij dus gewoon alle 4 es invullen :unsure:

Wiskunde in Leuven stelt niet veel voor zeker, dat die erdoor is geraakt :s :s :s

Hier net wakker. Eens uitgeslapen. Straks naar den dokter want de malariapillen die ik heb gekocht (en getest, zijn die waar ge van't kunt hallucineren dus moest ze eens testen voor ik op reis vertrok), daar zijn de muggen van half midden en half zuid Vietnam resistent tegen. €32 down the drain en mag ik die duurdere kopen :doh:. 3x 44 euro straks. Ik was net lekker badass met die goedkopere maar riskantere pillen.

Rest van de dag allerlei taken, maar niks voor school ahja, nog 11 dagen. :woohoo:

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Khad de voorloper in tweede zit vorig jaar, vrijdag een examen en dan maandag dadde. Ni op voorhand bezien ma wel effe toegespitst op wak ni kon die twee dagen. Van mijn 9 een 16 gemaakt. Natuurlijk was het plaatje toen mooier omdat ik maar 3 herexamens had en 't zou morgen dan al 't vijfde worden, met weinig zekerheid dat het morgen het laatste is dak toevoeg aan het rijtje :unsure: Dus de motivatie voor dat eentje tussen de twee serieuze was groot. :p

Wij zitten precies in hetzelfde scenario. Vorig jaar ook drie herexamens, en ik heb er dit jaar ook al vier.
Nu, VBR gaat niet fenomenaal worden. :p En daar wil ik op slagen, ik heb die boeken niet voor niets gekocht godver.

Saphira

Legacy Member
Geen flauw idee hoe 't gegaan is. Prof zei: je zegt allemaal goeie dingen, maar je bent nog iets te MSS-gericht. :sop:
Zullen wel zien

Exorikos

Legacy Member
Herhalen die handel! Nuclear moments moet wel lukken, aangezien mijn thesis daar over gaat. Beta decay blijft anders wel iets vies. De theorie die daar achter zit maakt het allemaal niet zo triviaal. Formules van een half (soms een heel) blad zijn geen uitzondering...

Subai

Legacy Member
Alle leerstof gezien en nu nog 2 uur tot het examen. Shit moat, herhalen lukt nooit meer! Maar iets eten dan en wat herlezen... We zien wel!

Utred

Legacy Member
20 meerkeuzevragen, puur papegaaienwerk, en 2 kleine open vragen, ook puur een opsomming uit de cursus opschrijven. Dat gaat rap:p

coldplayke

Legacy Member
!nsomn!a zei:
Alé nog efkes knallen en dan straks vertrekken naar 't examen. Het gaat behoorlijk hard afhangen van de tekst die hij vraagt of het gaat lukken of niet. Beowulf is zo belachelijk veel moeilijker dan al de rest :s:s:s

Beowulf :love:
Wa studeert ge?


Ik zie wijsbegeerte steeds minder zitten. Ik snap alles, ik ken alles, maar ik kan die dingen gewoon niet verwoorden :(

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Chill examen dus. :unsure:

Het was allemaal van da. Tweede semester is vooral bijvakken(pedagogiek, recht, orthopedagogiek, wijsbegeerte). Fysica was al wat meer een echt vak, maar dat examen mag dan weer niet te moeilijk zijn of niemand is er door.
Nu nog 2 mondelinge examens. Audiologie is niet gemakkelijk, maar dat is ten minste interessant, ik kijk er bijna naar uit om het te studeren.
Dan nog ESSV(eigen stem en spraakvorming), dat is een verschrikking. Niet zo zeer veel theorie maar belachelijk saai(de vorming van alle klanken, hoe ze verkeerd worden uitgesproken en wat je eraan moet doen, ademhalingsoefeningen, stemhygiëne,...) en, ergst van al, je moet perfect AN spreken tijdens dat examen. Dat is echt niet evident, en ze zijn daar zeer streng op. Fucking logopedie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan