Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Heb de indruk dat wat zij daar moeilijk vinden, waar ge 10 seconden over moet napijzen, nog wel vanzelf komt; en wat zij gewoon kunnen omdat ze der 1000 oef op hebben gemaakt, voor mij moeilijk is. :D

Th1x4nG

Legacy Member
Examen van 1995 gevonden, de mannen moesten meer kennen toen ja. Maar moet sowieso een fijnere periode zijn geweest om te studeren. Geen sociale media, geen 9lives, geen series downloaden... :drool: Nul afleiding! Al zou ge dan wel aan 't knallen zijn op uw splinternieuwe Playstation. :unsure:

Saphira

Legacy Member
Mweh, vannacht nogal veel stress gehad waardoor dak niet goed kunnen slapen heb. Sebiet zwaarste praktijkexamen gaan afleggen. Toch redelijk was nerveus aangezien het alle praktijk bedraagt van de afgelopen 3 jaren :(.

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Heb de indruk dat wat zij daar moeilijk vinden, waar ge 10 seconden over moet napijzen, nog wel vanzelf komt; en wat zij gewoon kunnen omdat ze der 1000 oef op hebben gemaakt, voor mij moeilijk is. :D

Ik ken het gevoel. Ik heb teveel de neiging alles door middel van logisch nadenken te kunnen terwijl het soms veel gemakkelijker zou zijn om gewoon te leren hoe ge bepaalde dingen moet oplossen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Saphira zei:
Mweh, vannacht nogal veel stress gehad waardoor dak niet goed kunnen slapen heb. Sebiet zwaarste praktijkexamen gaan afleggen. Toch redelijk was nerveus aangezien het alle praktijk bedraagt van de afgelopen 3 jaren :(.

:hug: Good luck

Vandaag beginnen aan de echte hoofdstukken het eerste gemakkelijkste deel is gedaan nu :sad:

Th1x4nG

Legacy Member
waitwhat? :p Das helemaal ni makkelijker, ge moet gewoon verstaan waar ge mee bezig zijt. Maar voor sommige dingen moet ge dus inderdaad ne keer oefeningen gemaakt hebben. Hun probleem is dat de dingen die ze niet kunnen oefenen, niet vanzelf komen. Kga nog de open vraag proberen oplossen van da examen 2010 nu (zal wel geen al te strak plan zijn aangezien dat echt hopen energie kost) en dan ganek mijn nalu's of zo kopen in den delhaize, of zo hun eigen pauperdrankske als da koud staat :s Ben ni echt gestresseerd meer ma dan voelde de hamer toch aankomen

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
waitwhat? :p Das helemaal ni makkelijker, ge moet gewoon verstaan waar ge mee bezig zijt. Maar voor sommige dingen moet ge dus inderdaad ne keer oefeningen gemaakt hebben. Hun probleem is dat de dingen die ze niet kunnen oefenen, niet vanzelf komen. Kga nog de open vraag proberen oplossen van da examen 2010 nu (zal wel geen al te strak plan zijn aangezien dat echt hopen energie kost) en dan ganek mijn nalu's of zo kopen in den delhaize, of zo hun eigen pauperdrankske als da koud staat :s Ben ni echt gestresseerd meer ma dan voelde de hamer toch aankomen

Ik hoop da ge in trainingsbroek gaat met examenbaard en 3 blikken energiedrank op u bank, kvind da altijd epic om te zien bij schriftelijke examens :D

en succes aan iedereen of course!

Nas

Legacy Member
Ik begin dat precies wel te voelen, zo iedere dag 7u45 uit mijn nest en 24u erin :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Sebiet eens vertrekken naar mijn laatste examen.
Succes met het blokken iedereen! En tot in augustus :unsure:

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Sebiet eens vertrekken naar mijn laatste examen.
Succes met het blokken iedereen! En tot in augustus :unsure:

Succes!

Wetenschappelijk werk 1 is wel ongelofelijk saai. Geluk bij een ongeluk dat ik er maar één dag voor heb :p

joshetei

Legacy Member
Mijn openboek examen van morgen nog wat verder voorbereiden. In de dagen voor zo'n examen ben ik de hele tijd bezig met opgeloste oefeningen die op internet staan eens zelf op te lossen waarbij ik dan veel tijd nodig heb om te checken vanwaar alles komt. Ik vraag mij echt af waar mensen die naar elke les / werkcollege geweest zijn zich nu 3 dagen mee beziggehouden hebben :s

Subai

Legacy Member
En we zijn wakker! Alé, dat was ik ook al om 6u30, maar toen was ik nog te mottig :s Heb eigenlijk verdomd slecht geslapen. Nu ja, de laatste 2 lessen er nog door knallen! EN GOAN!

Marius Niculae

Legacy Member
Examen was easy :)
Nu eindelijk wa tukn, vanavond voetbal checken en dan terug nachtshift voor examen van morgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan