Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Dubbel gevoel bij het examen.. Ik kon maar een oefening van 4 op de 20 niet, bij de rest had'k echt een goed gevoel. Kom ik buiten, begint iedereen daar andere antwoorden te zeggen..

bv. Snowy, ik had de regels van het Altmark-arrest bij de derde vraag, blijkbaar moest dat helpen van sociaal-achtergestelde regio's, natuurrampen etc zijn..

Geen idee wat ik nu moet verwachten dus. Woensdag al Spaans, en nog steeds geen idee of het schriftelijk, mondeling of beide gaat zijn. Gogo HoGent.


Edit: En Raad van Europa met Raad vd EU omgewisseld, FFFFUUUU

Ik heb ook beetje dubbel gevoel door die laatste vraag die bovenste handelscreatie en afwijking (dus niet van welvaart) hebt gij daar ook dit?. Of is het die oefening dat je bedoelt dat je niet kon op 4 punten?

Aah bij die derde vraag :p Ik wist ook niet precies wat ze wouden als antwoord dus ik heb daar den helft van mijn boek opgeschreven :p Ik heb private investor test maar ik heb ook altmark arrest EN ik heb ook achtergestelde regio's en natuurrampen. Overal ook bijgeschreven in welke situatie precies wat te gebruiken. Dus als ze daar geen punten aftrekken voor teveel informatie is dat goed :)

Aj :s Ik had bijna dezelfde fout gemaakt, echt smerig van in de boek altijd europese raad te gebruiken en dan ineens raad van europa.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ik heb ook beetje dubbel gevoel door die laatste vraag die bovenste handelscreatie en afwijking (dus niet van welvaart) hebt gij daar ook dit?. Of is het die oefening dat je bedoelt dat je niet kon op 4 punten?

Aah bij die derde vraag :p Ik wist ook niet precies wat ze wouden als antwoord dus ik heb daar den helft van mijn boek opgeschreven :p Ik heb private investor test maar ik heb ook altmark arrest EN ik heb ook achtergestelde regio's en natuurrampen. Overal ook bijgeschreven in welke situatie precies wat te gebruiken. Dus als ze daar geen punten aftrekken voor teveel informatie is dat goed :)

Aj :s Ik had bijna dezelfde fout gemaakt, echt smerig van in de boek altijd europese raad te gebruiken en dan ineens raad van europa.

Nee, 't is die vraag dat ik niet kon, wel kostelijk natuurlijk. Vond die vraag van overheidssteun ook niet zo duidelijk, bij dat van DL en PIGS heb'k niet zo'n zotte oplossingen gevonden, maar toch genoeg gok ik. Oefening van kapitaal/welvaart heb'k gewoon letterlijk die grafiek van die ene op confidus gekopieerd :p

Cadiuro

Legacy Member
Nas zei:
http://www.funri.com/img/27b46_tumblr_lmud54ZBnO1qzma4ho1_500.jpg


En Fight Club is zowat de meest fucked up film die ik ooit gezien heb

En dat allemaal uit dezelfde videoclip!

En ah, Fight Club, heerlijke film. Een van mijn favorieten.

Nu we toch Walken bezig zijn:
1
2

Kging nog leren deze namiddag, en toen na het eten, maar da's nu en eigenlijk al daarnet, dus tgaat er nimeer van komen :(

Halfuurke joggen nu en dan filmpke kijken met een St. Bernaarke derbij. Kheb er nog drie, en da's ideaal want der komen nog drie na-examen-avonden op kot (zoals vandaag).

Iemand suggesties voor film? Alle suggesties zijn welkom, zal zelf wel beslissen of ik 'm dan kijk of niet.

josilirios

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Prijs blijft toch hetzelfde :s:s

't Schijnt instapmodel 2100 dollar? :wtf:
Als ze daarmee de 13 inch bedoelen dan pas ik toch wel

edit, blijkbaar de 15 inch voor 2100, als ze die lijn doortrekken qua pricing blijft het idd hetzelfde

s0123986

Legacy Member
Cadiuro zei:
Iemand suggesties voor film? Alle suggesties zijn welkom, zal zelf wel beslissen of ik 'm dan kijk of niet.

The Usual Suspects, Reservoir Dogs, The Negotiator, American Gangster,...

Subai

Legacy Member
Ik moet dringend ook es fight club bekijken, nog nooit gezien en al zoveel goeie dingen over gehoord. Nu ja, tzal voor na de examens zijn! Back to the books...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan