Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Nunak

Legacy Member
Darn niet naar de les gaan is a bitch. Er staan nu nog 2 sets van slides op Toledo en van eentje weet ik zeker dat we die niet moeten kennen. Van die andere ben ik echter niet zeker :(

Cadiuro

Legacy Member
Oudjaar is echt zo overhyped e, kword daar ambetant van

"Nog 18 uur tot zuipe!" "Ooh, mag ik al beginnen aftellen?" "Was het al maar morgen!"
Fuck you, facebookmensen

Th1x4nG

Legacy Member
Als uw drinkebroers me u te vergelijken vallen, kan ik mij da best inbeelden ja. :p Zo'n dingen lees ik hier ni op Facebook. :unsure:

Subai

Legacy Member
Cadiuro zei:
Oudjaar is echt zo overhyped e, kword daar ambetant van

"Nog 18 uur tot zuipe!" "Ooh, mag ik al beginnen aftellen?" "Was het al maar morgen!"
Fuck you, facebookmensen

Whaaaa? Dan ist wel de laatste dag van het jaar hé! :unsure:

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Oudjaar is echt zo overhyped e, kword daar ambetant van

"Nog 18 uur tot zuipe!" "Ooh, mag ik al beginnen aftellen?" "Was het al maar morgen!"
Fuck you, facebookmensen

OMG nog maar halve dag en lekker schraal gaan, kijk er al keihard naar uit nzuuuuuuu
zuippeeeuuu

Matt.

Legacy Member
Cadiuro zei:
Oudjaar is echt zo overhyped e, kword daar ambetant van

"Nog 18 uur tot zuipe!" "Ooh, mag ik al beginnen aftellen?" "Was het al maar morgen!"
Fuck you, facebookmensen

Nog geen ene mens daarover bezig op mijn facebook ze, 't zal aan uw vriendenkring liggen. :):)
Twitteraddict aan 't worden. :( Precies op maat voor mensen met short attention spans. :sop:

Utred

Legacy Member
Zagen op feestdagen is voor losers. Eindelijk nog es zat wajoooooo.

Mijn ma is Duits aant praten aan den telefoon:s:s:s:s:s

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Nog geen ene mens daarover bezig op mijn facebook ze, 't zal aan uw vriendenkring liggen. :):)
Twitteraddict aan 't worden. :( Precies op maat voor mensen met short attention spans. :sop:

#gezoubeterwatmeerleren
zou'k ne goeie zijn? :/

Cadiuro

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Als uw drinkebroers me u te vergelijken vallen, kan ik mij da best inbeelden ja. :p Zo'n dingen lees ik hier ni op Facebook. :unsure:

Ik ben een van de... ja, ofwel ist heel veel ofwel ist heel weinig door die kotregel he :p der zitten een paar tussen die consequent meer drinken, een paar die er toch net dat iets beter tegen kunnen (maar hier spreek ik wel echt over uitzonderingen op de gemiddelde student, wat die mannen verzetten is niet normaal :unsure:) en een paar die normaal veel minder drinken.

Morgen ga ik zelf niet veel drinken - moet zondag nog een paar familiefeesten doen waarvoor ik om 11u moet vertrekken thuis en die zijn zonder kater al erg genoeg. De rest is dat echter niet van plan... behalve de twee die (gelukkig) met de wagen zijn :p

Also, mijn drinkebroers... Eigenlijk is dat echt gewoon het Praesidium van Merkator :p Zoals ons kringlied al zegt, 'De pintjes weten we staan' :D

Ironpole

Legacy Member
Morgenavond nog eens uitgaan, moet kunnen. Maar die voze familiebijeenkomsten op nieuwjaar, das pas tijdverspilling... :sleep:

Greenie

Legacy Member
Onproductieve blok tot dusver...
eerste 13/01 : ik ga er nog wat van moeten maken.

Tsubasa

Legacy Member
Brek zei:
:oink:

Dat is gewoon een maat van spreiding.

Ja, hallo, ik ga uit mijn eigen geen statistiek bestuderen he ;), hoe kan ik dat nu weten. Ik heb dat pas volgend semester.

Ma iedereen merci!

Mezelf van café kunnen sleuren. Morgen crash ik van zattigheid en vermoeidheid want morgen toch weer proberen goed op tijd op te staan!

Lorvet zei:
Inleiding tot statistiek mag ik hopen; variance ìs immers een basis begrip :p Wikipedia to the rescue; Variance - Wikipedia, the free encyclopedia

Een vak in het jaar na statistiek, ik heb gewoon nog geen statistiek gehad :).

Brek

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ja, hallo, ik ga uit mijn eigen geen statistiek bestuderen he ;), hoe kan ik dat nu weten. Ik heb dat pas volgend semester.

Ma iedereen merci!

Mezelf van café kunnen sleuren. Morgen crash ik van zattigheid en vermoeidheid want morgen toch weer proberen goed op tijd op te staan!

Gij doet toch een economische richting? Nog bij geen enkel vak varianties tegengekomen? Of in het middelbaar?
Dat was trouwens niet aanvallend bedoeld hoor, ik was gewoon verbaasd. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan