Archief - Q: Waar website laten maken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Samen met mijn broer gaan we in '08 starten met een eigen zaak, nu is mijn vraag. Ik ken wel wat van html maar niet voldoende om een 'profesionele' site te maken.

Het zou gaan om tuinonderhoud enzo dus gewoon een basic siteje eigenlijk met wat foto's, details en contactgegevens.

Ook een idee wat het zou kosten om dit te laten maken? Update's kan ik wss wel zelf doen en zijn trouwens niet vaak te doen... Webhosting enzo dat regel ik wel zelf, dus enkel 't fysiek laten maken van de site...

MrZodiac

Legacy Member
Ik kan dat eventueel wel doen, ben bezig met het opstarten van een zaak na de uren ivm cms en webdesign.

fromalk

Legacy Member
ik denk dat k je wel van dienst kan zijn, je mag vrijblijvend een pm sturen voor informatie.

k zit morgen juist nog met een laatste examen en vanaf volgende week heb ik weer tijd :)

MVG stijn

tomh

Legacy Member
rond de €500 kan je wel tellen denk ik, of mss iets minder

voor rond de €300 kan ik wel iets regelen :)
PM me if intrested

NoizeSuppressor

Legacy Member
tomhuveners zei:
rond de €500 kan je wel tellen denk ik, of mss iets minder

voor rond de €300 kan ik wel iets regelen :)
PM me if intrested

euh, 500 euro voor een simpel websiteje voor tuinaanleg? 't Moet wel degelijk zijn maar dit is geen flitsende site voor een discotheek ofzo he...

welp

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
euh, 500 euro voor een simpel websiteje voor tuinaanleg? 't Moet wel degelijk zijn maar dit is geen flitsende site voor een discotheek ofzo he...
Hij geeft 300, dat is helemaal niet overdreven hoor.
Het is te zien wat je precies wil natuurlijk... Moet er iets geprogrammeerd worden etc?

Xavez

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
euh, 500 euro voor een simpel websiteje voor tuinaanleg? 't Moet wel degelijk zijn maar dit is geen flitsende site voor een discotheek ofzo he...

€300 is toch wel min of meer een minimum hoor... :).

zabulus

Legacy Member
Als je mij een mailtje doet met wat de site moet omvatten, functies, huisstijl en dergelijke zal ik u een offerte opmaken ;)

|
|
V

Zero Grav

Legacy Member
Waarom willen sommige mensen eerst lopen en dan pas leren kruipen? Ahja, omdat geld blind maakt..

Marcooo

Legacy Member
Zabulus, ik had net eens een kijkje genomen op jouw site en je portfolio. Het valt me op dat je sites snel inladen, maar dat je buttons (gehoverd) het vaak eventjes laten afweten. Laden ze misschien te traag in of zit ik mis?

TheBram

Legacy Member
kzij tog, dat mijn kwaliteiten veeeel minder waren :D

en da kleur keize vindik wel leuk e :tongue:

NoizeSuppressor

Legacy Member
Diegenen die gereageerd hebben zijn bedankt, ik overleg met mijn broer en eind december beslissen we de naam enzo en dan moeten we ook de huisstijl etc bepalen... Ik ken er ook wel iets van dus dan kom ik terug bij de twee mensen die een goed voorstel hadden zoals ik ze per pm liet weten. En btw ik kan ook wel iets in elkaar flansen maar wil het toch ietsje beter aanpakken, updates doe ik wel nadat de site is ontworpen. Maar zoals ik al zei het zal ook geen flitsende site zijn voor den Illusion ofzo he :)

Zero Grav

Legacy Member
TheBram zei:
kzij tog, dat mijn kwaliteiten veeeel minder waren :D

en da kleur keize vindik wel leuk e :tongue:

Dat ge het aanbiedt cava, maar dat ge het wilt aanbieden tegen een prijs. Al is het maar €30 of €1 for that matter is vrij.. Welja, dat vult ge zelf maar aan.

Ik zie maar al te vaak hoe mensen die totaal geen websites bouwen zichzelf gaan zitten aanprijzen omdat ze geld hebben geroken. Hell, vandaag nog heb ik de helft van iemand zijn überlelijke 'portfolio' voor school moeten fixen waarop hij droogjes zei: "Ok, dan kan ik nu dit weekend aan een andere, betaalde, site gaan werken!". Ik kan u nu al zeggen dat die jong gaat buizen op webdesign.

It's just plain wrong, feels like theft.

Maar eigenlijk is deze discussie hier niet op zijn plaats, wat niet wegneemt dat ge hier niet op moogt replyen.

koebeest

Legacy Member
Zero Grav zei:
Hell, vandaag nog heb ik de helft van iemand zijn überlelijke 'portfolio' voor school moeten fixen waarop hij droogjes zei: "Ok, dan kan ik nu dit weekend aan een andere, betaalde, site gaan werken!". Ik kan u nu al zeggen dat die jong gaat buizen op webdesign.

9 kansen op 10 was dat een MCT'er? :p Edit: Jij bent ook een MCT'er :p.

1ste jaar? Klas?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan