Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, computerlessen voor kinderen die al een computertaal willen leren bestaat helaas niet.
Darth-Falcon zei:als hij echt games wil maken, kan ik misschien div gamesstudio of dark basic aanraden, div is een pakket van 6 jaar oud en dos based, dark basic is windows based

) en hij dus op zichzelf zal kunnen werken indien nodigBrainbug zei:Heb zo een nichtje, heeft zichzelf leren lezen en schrijven op haar 3jaar, zit nu anderhalf jaar voor in 5de leerjaar (tijdens sommige lessen doet ze dus "zelfstudie" van 6de), en is dan nu maar Spaans beginnen leren...
OT: In de humaniora zijn wij begonnen met zo een programma waar je met een wagentje kegeltjes moest plaatsen en wegnemen... kan wel nie direct op de naam komen...maar voor eerste stapjes is dat wel goed, aangezien je daar met if/for/while lussen werkte en dus ook (heel basic) algoritmes moest uitdenken
Ge kunt er wel geen games mee maken, maar als hij bvb daarvan de oefeningen zou kunnen oplossen gaat hij wel al meer als programmeur hebben leren denken.
mss eens aan een informatica leerkracht vragen wat dit kan zijn en of ze nog ergens een oefenboek hebben slingeren...
Nog een voordeel zal zijn dat't in het Nederlands is als ge het op een humaniora vindt (oude spelling wel) en hij dus op zichzelf zal kunnen werken indien nodig
Isolab :')Darth-Falcon zei:met isolab kunt ge geen games maken, maar het kan wel een ebgin zijn om de basis van het programmeren te leren
Darth-Falcon zei:nie vergeten dat vo ne kleine is he![]()
