Saro Verhees
Legacy Member
Beste mensen,
Wij, photoshop-leren.eu, zoeken nog enkele enthousiaste en (liefst) ervaren photoshoppers die graag kennis doorgeven aan beginners of andere gevorderden. Sinds onze website getransformeerd is van een meer informatiewebsite naar een blog zoeken wij enthousiaste blogposters! De inhoud van de artikels gaat natuurlijk over Photoshop. Zo kan je tutorials, reviews, collecties, wat je ook maar kan verzinnen in een post zetten. Ikzelf schrijf wekelijks minimaal 1 post, maar dat mogen er natuurlijk een stuk meer zijn!
Wij hebben al een gezellig moderatorteam waar we heel tevreden over zijn. Jij kan hier deel van uitmaken als je de persoon bent die wij nog missen. Wij zoeken nog een écht ervaren photoshopper die ons team wil versterken.
Hoe?
Contacteer me via PM op dit forum of het forum van Photoshop Leren ~ Photoshop Leer je het best hier! ~ Photoshop cursussen, Photoshop community, Photoshop Forum,... en laat me iets weten. Je kan eventueel even dit vragenlijstje al invullen zodat we wat meer over je weten.
Jouw taak:
Per week liefst minimaal 1 artikel schrijven over Photoshop. Als voorbeeldje van een photoshop blog kan je Photoshop Tutorials - PSDTUTS nemen. Als je wilt en geschikt bent kan je ook moderator worden, maar dan heb je wel meer werk:
Als moderator zal je alles in goede banen leiden. Je zal erop toezien dat leden zich aan de regels houden. Indien ze een overtreding begaan zal je op een objectieve manier reageren en de regels toepassen. Je moet objectief kunnen blijven en dus mag je humeur je gedrag niet beïnvloeden. Je houdt ervan om originele initiatieven te nemen die aansluiten bij het forumonderwerp. Als ervaren photoshopper vind je het leuk om vragen van andere leden te beantwoorden. Een leuke sfeer behouden is je motto!
Jouw verdiensten:
Je doet leuke ervaringen (in teamverband) op en krijgt de controle over een nog steeds groeiende website. Uit eigen ervaring weet ik dat je nog heel veel ervaring opdoe met PS vanwege de rechearch die je doet bij artikels. Je krijgt natuurlijk ook de redacteur-rang met een eigen @photoshop-leren.be é-mailadres.
Wij hopen dat je ons contacteert als jij de persoon bent die wij zoeken!
Met vriendelijke groeten,
Het PSL-team.
info[at]photoshop-leren.be
Photoshop Leren ~ Photoshop Leer je het best hier! ~ Photoshop cursussen, Photoshop community, Photoshop Forum,...
Wij, photoshop-leren.eu, zoeken nog enkele enthousiaste en (liefst) ervaren photoshoppers die graag kennis doorgeven aan beginners of andere gevorderden. Sinds onze website getransformeerd is van een meer informatiewebsite naar een blog zoeken wij enthousiaste blogposters! De inhoud van de artikels gaat natuurlijk over Photoshop. Zo kan je tutorials, reviews, collecties, wat je ook maar kan verzinnen in een post zetten. Ikzelf schrijf wekelijks minimaal 1 post, maar dat mogen er natuurlijk een stuk meer zijn!
Wij hebben al een gezellig moderatorteam waar we heel tevreden over zijn. Jij kan hier deel van uitmaken als je de persoon bent die wij nog missen. Wij zoeken nog een écht ervaren photoshopper die ons team wil versterken.
Hoe?
Contacteer me via PM op dit forum of het forum van Photoshop Leren ~ Photoshop Leer je het best hier! ~ Photoshop cursussen, Photoshop community, Photoshop Forum,... en laat me iets weten. Je kan eventueel even dit vragenlijstje al invullen zodat we wat meer over je weten.
Naam:
Leeftijd:
Photoshop versie:
Photoshop ervaring:
Schrijf ervaring?:
Jouw taak:
Per week liefst minimaal 1 artikel schrijven over Photoshop. Als voorbeeldje van een photoshop blog kan je Photoshop Tutorials - PSDTUTS nemen. Als je wilt en geschikt bent kan je ook moderator worden, maar dan heb je wel meer werk:
Als moderator zal je alles in goede banen leiden. Je zal erop toezien dat leden zich aan de regels houden. Indien ze een overtreding begaan zal je op een objectieve manier reageren en de regels toepassen. Je moet objectief kunnen blijven en dus mag je humeur je gedrag niet beïnvloeden. Je houdt ervan om originele initiatieven te nemen die aansluiten bij het forumonderwerp. Als ervaren photoshopper vind je het leuk om vragen van andere leden te beantwoorden. Een leuke sfeer behouden is je motto!
Jouw verdiensten:
Je doet leuke ervaringen (in teamverband) op en krijgt de controle over een nog steeds groeiende website. Uit eigen ervaring weet ik dat je nog heel veel ervaring opdoe met PS vanwege de rechearch die je doet bij artikels. Je krijgt natuurlijk ook de redacteur-rang met een eigen @photoshop-leren.be é-mailadres.
Wij hopen dat je ons contacteert als jij de persoon bent die wij zoeken!
Met vriendelijke groeten,
Het PSL-team.
info[at]photoshop-leren.be
Photoshop Leren ~ Photoshop Leer je het best hier! ~ Photoshop cursussen, Photoshop community, Photoshop Forum,...
, ik zal het job-gedeelte weglaten dan. Excuses daarvoor, zoals je ziet ben ik 'brand new' hier.
. Kijk maar:
. En bedankt voor de hulp, ik zal inderdaad wat meer met handles werken en minder met de ALT knop. Ik hoop dat ik toch een paar mensen heb voortgeholpen, want er zijn veel mensen die vast blijven zitten aan het feit dat als ze het volgende anchor point maken hun lijn totaal fout zit en niet weten hoe ze dit kunnen aanpassen of goed doen. Bedankt voor het me, en andere, duidelijk te maken. Ik kan best wel tegen een partijtje kritiek, anders kan je beter niets met Photoshop doen ^.