Archief - Interessepeiling: Photo Shooting Sessions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Catscratch

Legacy Member
Wat zouden jullie ervan vinden om, op regelmatige basis, foto uitstapjes te maken hier op dit forum?

Het lijkt me tof om in (kleine) groep er geregeld op uit te trekken om een dag te gaan fotograferen. Onderwerpen zouden vanalles kunnen zijn ... urban / architectuur / natuur / macro of gewoon met z'n allen ne keer bijleggen om een studio'ke plus bijhorende modellen te huren.

Langs den ene kant is het gewoon leuk om elkaar beter te leren kennen, en er gewoon ne leuke dag van te maken. Langs de andere kant is het leuk om onder elkaar tips en tricks uit te wisselen, want er zit hier vast en zeker genoeg kennis. Ook voor mensen die pas beginnen met fotografie en/of net een fototoestel hebben aangekocht, is dit de ideale manier om bij te leren.

Het is alleszins niet de bedoeling om hier één grote fotografie-meeting van te maken.

Als er genoeg mensen interesse vertonen, kan je misschien ook ideëen posten om iets te doen.

Een voorstel langs mijn kant is om misschien eens naar Doel te trekken ... het verlaten dorp dat moet wijken voor een containerterminal aan de Antwerpse haven.

Soit eerst zien of er genoeg mensen interesse vertonen ;)

syndrom

Legacy Member
cool initiatief, handig om tips enzo.

Jammer dat ik voor een heel eind nog vast zit aan mijne kitlens.

yvw

Legacy Member
Catscratch zei:
...of gewoon met z'n allen ne keer bijleggen om een studio'ke plus bijhorende modellen te huren.
Heel de wereld kan je gebruiken als studio. Het enige wat je nodig hebt zijn flitsers. Modellen werken vaak op TFCD (Time For CD) basis dus das ook geen probleem :love:

Een modelshoot zie ik wel zitten. Als er interesse is wil ik dat wel (mee) organiseren.

Mr. Humphries

Legacy Member
Awel ja dit is een enorm goed initiatief, ik ga er zeker aan deelnemen, als het mij past. Die modellenshoot zie ik ook wel zitten, maar dit kan goedkoop he. Flitsers en een achtergrond. Modellen pik je op van de straat :). Het uitstapje naar Doel zie ik ook zeker al zitten, een goed begin. Aangezien dit dorp nu wel in de zeer nabije toekomst gaat verdwijnen, lijkt het mij leuk om dit op de gevoelige plaat vast te leggen.

Babs

Legacy Member
Catscratch zei:
plus bijhorende modellen te huren.

Ela ela, braaf zijn eh ;)

Ik zie da ook wel zitten. Helaas zijn er van mijn interesses weinig dingen "in het wild" te vinden.

Landschappen zijn mijn sterkste punt nie, maar da kan ik misschien nog kweken door regelmatig leuke plaatsjes op te zoeken en te gaan fotograferen :)

Misschien nog een ideetje, eens afspreken tijdens de Gentse feesten? Vorig jaar was da echt een speelterein voor mij en mn nieuwe kodak :p Heb mij echt geamuseerd met het fotograferen van kindjes op de kermis :)
Plus overdag constant straatanimatie (levende beelden, schminktoestanden,...) optredens en dit en dat. Voor elk wat wils dus :)

Joeri

Legacy Member
Hier ook wel interesse :)

cool initiatief, handig om tips enzo.

Jammer dat ik voor een heel eind nog vast zit aan mijne kitlens.
Daar kan je toch ook foto's mee nemen ;)
En mss kan je tijdens zo'n meet ook eens een half uurtje een lens lenen om te testen he

FreakyLeash

Legacy Member
Ik wil ook wel eens zo'n meeting doen, (van het moment ik mijn toestel heb ergens volgende week)
maar ik weet niet goed hoe ik in doel moet geraken,
Ik denk dat het uitstekend is voor mij als beginner met meer ervaren mensen mee te gaan,
Jullie kunnen mij dan jullie wijze kennis doorgeven ;)

Als het Antwerpen zou zijn kon ik gerust meegaan maar doel . . .

Anyhow ik zie het wel zitten :)

Matt.

Legacy Member
Als 'k eindelijk geld vind voor een dslr dan kom ik ook wel mee (als de datum meezit ;)). Lijkt zeer leuk en intressant. :)

Catscratch

Legacy Member
'k ga hier nog wel in replyen maar momenteel aan't bekomen van maag & darmontsteking :/

Mr. Humphries

Legacy Member
oei oei, zie maar dat ge snel geneest! Misschien dat wij hier al eens kunnen nadenken over een datum? ergens in een weekend is miss het beste. Mijn voorstel: het weekend van de 2e en 3e juli.

FreakyLeash

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
oei oei, zie maar dat ge snel geneest! Misschien dat wij hier al eens kunnen nadenken over een datum? ergens in een weekend is miss het beste. Mijn voorstel: het weekend van de 2e en 3e juli.

bedoel je augustus?
en waar afspreken?
Antwerpen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan