Catscratch
Legacy Member
Wat zouden jullie ervan vinden om, op regelmatige basis, foto uitstapjes te maken hier op dit forum?
Het lijkt me tof om in (kleine) groep er geregeld op uit te trekken om een dag te gaan fotograferen. Onderwerpen zouden vanalles kunnen zijn ... urban / architectuur / natuur / macro of gewoon met z'n allen ne keer bijleggen om een studio'ke plus bijhorende modellen te huren.
Langs den ene kant is het gewoon leuk om elkaar beter te leren kennen, en er gewoon ne leuke dag van te maken. Langs de andere kant is het leuk om onder elkaar tips en tricks uit te wisselen, want er zit hier vast en zeker genoeg kennis. Ook voor mensen die pas beginnen met fotografie en/of net een fototoestel hebben aangekocht, is dit de ideale manier om bij te leren.
Het is alleszins niet de bedoeling om hier één grote fotografie-meeting van te maken.
Als er genoeg mensen interesse vertonen, kan je misschien ook ideëen posten om iets te doen.
Een voorstel langs mijn kant is om misschien eens naar Doel te trekken ... het verlaten dorp dat moet wijken voor een containerterminal aan de Antwerpse haven.
Soit eerst zien of er genoeg mensen interesse vertonen
Het lijkt me tof om in (kleine) groep er geregeld op uit te trekken om een dag te gaan fotograferen. Onderwerpen zouden vanalles kunnen zijn ... urban / architectuur / natuur / macro of gewoon met z'n allen ne keer bijleggen om een studio'ke plus bijhorende modellen te huren.
Langs den ene kant is het gewoon leuk om elkaar beter te leren kennen, en er gewoon ne leuke dag van te maken. Langs de andere kant is het leuk om onder elkaar tips en tricks uit te wisselen, want er zit hier vast en zeker genoeg kennis. Ook voor mensen die pas beginnen met fotografie en/of net een fototoestel hebben aangekocht, is dit de ideale manier om bij te leren.
Het is alleszins niet de bedoeling om hier één grote fotografie-meeting van te maken.
Als er genoeg mensen interesse vertonen, kan je misschien ook ideëen posten om iets te doen.
Een voorstel langs mijn kant is om misschien eens naar Doel te trekken ... het verlaten dorp dat moet wijken voor een containerterminal aan de Antwerpse haven.
Soit eerst zien of er genoeg mensen interesse vertonen


. Het uitstapje naar Doel zie ik ook zeker al zitten, een goed begin. Aangezien dit dorp nu wel in de zeer nabije toekomst gaat verdwijnen, lijkt het mij leuk om dit op de gevoelige plaat vast te leggen.
Heb mij echt geamuseerd met het fotograferen van kindjes op de kermis 
