wyvernshill
Legacy Member
Lo iedereen,
Hebben jullie suggesties over welke programmeertaal ik het beste kan gebruiken om te leren programmeren ?
Ik zie bijvoorbeeld : PHP, Java, C#, C++ etc ...
Maar ik heb nu echt geen idee welke taal ik best als eerste kan proberen te leren op mezelf. Het mag uiteraard niet meteen TE moeilijk gaan he.
En zijn er dan ook eventueel compilers/programmas die je me kan aanraden om in te werken ?
Hebben jullie suggesties over welke programmeertaal ik het beste kan gebruiken om te leren programmeren ?
Ik zie bijvoorbeeld : PHP, Java, C#, C++ etc ...
Maar ik heb nu echt geen idee welke taal ik best als eerste kan proberen te leren op mezelf. Het mag uiteraard niet meteen TE moeilijk gaan he.
En zijn er dan ook eventueel compilers/programmas die je me kan aanraden om in te werken ?


.