Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

dresse

Legacy Member
hoe dom van mij om 'een authentiek ingerichte 19e eeuwse drukkerij' een museum te noemen... :doh:

terwijl google duidelijk zegt dat het niet zómaar een museum is!! :)

Babs

Legacy Member
Ja feit, kwil ook wel iets neerschrijven zodat ik er rekening mee kan houden :p

Kga waarschijnlijk mijn vriend meesleuren :) Hij is meer bezig me fotografie dan mij, dus hij zal wel kunnen meepraten met iedereen.

Flipkikker

Legacy Member
Is beide ne zaterdag =/

Valt moeilijk voor mij, want dan ben ik al aan het werk :x


Als da savonds nog te doen is kan ik mss wel afkomen, maar dan moetk wel zeker zijn (ben namelijk 2 uur onderweg alsk met den trein kom, en dan moetk nog terug naar huis de volgende dag)

Desnoods haal ik da een andere keer af :x (hoewel ik meeting nie wil missen)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mja ne zondag is vrij saai en mensen werke/hebben examens op vrijdag :(

Flipkikker

Legacy Member
I know i know :(

Maar dan zou het tof zijn moest er een avond-activiteit gepland zijn, of ne pizzahut ofzo (alléja, iets te doen :p)

ps: mss was het beter geweest om vooraf betaling te vragen van ieder zen tshirt...
dan loopte geen enkel risico :)
ma bon, tis hier nog een redelijk beperkte community, en tzal wel niemand het wagen zijn bestelling te "annuleren" fzo :x

SweetEmmaRose

Legacy Member
pizzahut is stom :p
anders moete de mensen van antwerpen maar wa blijven rondhangen voor u en volgt er een kleine minimeet. ik wil da alleszins wel doen



die tshirts geraken op de een of ander manier wel weg, en ik moet alleen mijn geld terug hebbe, winst is minder belangrijk :) dus da kan wel wachte

Flipkikker

Legacy Member
Pizzahut was maar een voorbeeld :p

Is tmeest cliché plaatsje die ik kon bedenken :')


2e plaats zou dan gaan naar de Schelde ofzo :p
Alst schoon weer is :)


en minimeet for me sounds great :D

Flipkikker

Legacy Member
Was jij geen cameraman? :)
(of toch iemand met zo'n ambities ^^)

Klinkt minstens even creatief als fotograaf :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Zou ik me durven te begeven onder de fotograven en designers ? :unsure:
:)

Ge moogt alleen mee als ge 1 welbepaald bandje thuislaat :p
Voor de rest zijde heel welkom :)

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
21ste of 28ste manne...

Nog steeds stem ik voor 28e :applause: Maar 21e ben ik ook vrij, dus datum boeit me ni zo hard (dacht ik toch, straks eens kijken in agenda, nu geen tijd)

SweetEmmaRose zei:
pizzahut is stom :p
anders moete de mensen van antwerpen maar wa blijven rondhangen voor u en volgt er een kleine minimeet. ik wil da alleszins wel doen

ik rek ook wel tijd uit voor laatkomers! Tenzij ge niet wilt dat ik blijf :unsure:


conquerpoy_123 zei:
Zou ik me durven te begeven onder de fotograven en designers ? :unsure:
:)

Ge moogt komen zolang ge niet breder bent dan Dieselpower!

DieselPower™;10127825 zei:
Waarom ni? Zelfs dakantochnie wil mee :p

Lap, brede dakantochnie vergeten :cry:
Nvm, conquerpoy! ge moogt altijd komen


SweetEmmaRose zei:
Ge moogt alleen mee als ge 1 welbepaald bandje thuislaat :p
Voor de rest zijde heel welkom :)

Als het een bandje is, da ik vermoed dat het is, breng dat stiekem toch maar mee :woohoo:




En nu: studeren & examen afleggen! :crazy:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja haha :') maar als de meeting doorgaat op 28e zal ik zowieso men best doen om nog te willen komen, nadeel... 27e is het ook foute party en de 28e heb ik mss een weekend aan zee dus de 21e zou zowieso leuker zijn wel ook
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan