Archief - cv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
beetje aangepast!
re-check please! :)
typo ga'k afblijven, anders moetk te veel gaan verschuiven en vergroten en veranderen enzo...

dresse

Legacy Member
ge weet ni hoe lang ik al gesukkeld heb aan dit joh...
was eerste keer datk illustrator heb opengedaan :p
ben blij da alles op zijn plaats staat nu... :)

Jixop

Legacy Member
Kant zijn dat "3D" weggevallen is bij software kennis? ik zie enkel:
2D
Adobe photoshop
Adobe illustrator
Corel painter

Luxology modo
Newtec lightwave

Video...


Ik vind het raar dat het eerst dat "opleidingen" en "stage en werk" (had ervaring minder gezien, misschien ook donkerder zetten) niet hetzelfde gerankschikt zijn. ik zou opteren voor allebei anti-chronologisch. misschien wel twijfelgeval en muggezifterij.

V!$u4L

Legacy Member
Het ziet er behoorlijk uit, de truc is echt wel niet overboord gaan zodat het té hard geprobeerd en kitscherig lijkt of té weinig ingestoken dat het een fritkotmenu lijkt.
Ik zou zeggen goede moed! Van volgende week ben ik ook op twee gesprekken bij bureaus... totaal vrijblijvend, want ze hebben mij gevraagd. :p

Matt.

Legacy Member
Wow vet cv. :niceone:

- Geen idee of Heverle bestaat maar ik moest denken aan Heverlee, typfoutje? ;)
- Twijfel over "Diploma behaald in", behaal je geen diploma aan een onderwijsinstelling?

Edit:
- "Werk te bezichtigen in online portfolio"; ik zou zeggen "op online portfolio" aangezien je met portfolio verwijst naar een website. Je kunt niet echt in een website kijken. ;)

m-be

Legacy Member
't ziet er netjes uit, alleen stel ik me net als DieselPower vragen bij de negatieve interlinie (de stoklijn van de huidige regel staat hoger dan de staartregel van de vorige regel).

edraket

Legacy Member
Bij opleidingen zetge het meest recente helemaal bovenaan, en bij stage- en werkervaring doe je het omgekeerd... Ik vind het nogal irritant om het recentere eerst te lezen, maar dat kan ook aan mij liggen.

dresse

Legacy Member
ik dacht dat er een regel ofzo was dat het meest recente bovenaan moet staan?
weet ni just.
Maar in elk geval zou'k idd beide hetzelfde moeten schikken... :)
maar hoe dan...

LeSec

Legacy Member
dresse zei:
ik dacht dat er een regel ofzo was dat het meest recente bovenaan moet staan?
weet ni just.
Maar in elk geval zou'k idd beide hetzelfde moeten schikken... :)
maar hoe dan...

Tgeen je laatst gedaan hebt zet je inderdaad altijd eerst op de lijst.

Timooo

Legacy Member
Is het niet zo dat volgens de regels alle cijfers onder de twintig moeten worden uitgeschreven in letters? Bijvoorbeeld:

"3 Weken stage..."
"3 maand..."

Die '3' veranderen naar 'Drie'.

dresse

Legacy Member
die regel lap ik graag aan mijn laars :)
er zijn nog wel meer "cv regels" die ik overtreden heb...

annywayz, merci voor de comments. Wou em juist opsturen, en krijg mail van shnit kortfilm festival in zwitserland dat zowel tasty routine als the date daar geselecteerd zijn...
Moetk men cv weeral aanpassen :(
:)

dresse

Legacy Member
pff... weet het nog ni...
Den ene keer wil'k solliciteren voor een job achter de pc. (grafisch design, motion design, illustratie, animatie, ...)
Ma de volgende dag hebk weer last van RSI en zie'k het weer allemaal ni zitten en wil'k een carriere beginnen in de video-productie (beginnen als camera-assistent of kabelsleper ofzo :) )

en illustrator in bijberoep zie'k ook wel zitte...

Conqie

Legacy Member
dresse zei:
pff... weet het nog ni...
Den ene keer wil'k solliciteren voor een job achter de pc. (grafisch design, motion design, illustratie, animatie, ...)
Ma de volgende dag hebk weer last van RSI en zie'k het weer allemaal ni zitten en wil'k een carriere beginnen in de video-productie (beginnen als camera-assistent of kabelsleper ofzo :) )

en illustrator in bijberoep zie'k ook wel zitte...

Fysiek is camerawerk ook niet te onderschatten, maar dat weet je wel zeker :p

dresse

Legacy Member
mijne fysiek is wel vrij geweldig dus daar hebk ni echt schrik van :)

hyperlite

Legacy Member
Het is newteK en ik die dacht dat je zo'n fan was Lightwave :p Soit, qua modeling steekt Modo er toch boven uit ^^. Bij de software kennis zou ik wel consistent zijn in het gebruik van hoofdletters ofwel gebruik je het overal of anders helemal niet. Nu alvast veel succes met de jobhunt, in september ga ik ook eens beginnen zoeken. Maar kga nog serieus mogen sleutelen aan men demoreel als ik een animatiestudio binnen wil. Laat ons weten wat het geworden is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan