Proim
Legacy Member
Uiteraard maar wat hij zei is geen bullshit, dat was mijn punt.Svartálfar zei:In een discussie over een ploegopstelling heeft dat geen relevantie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard maar wat hij zei is geen bullshit, dat was mijn punt.Svartálfar zei:In een discussie over een ploegopstelling heeft dat geen relevantie.
Proim zei:Uiteraard maar wat hij zei is geen bullshit, dat was mijn punt.
Kanu valt in op 60', maar enkel als de stand ergens ligt tussen 5-0 en 0-5, anders niet hoor!Gavin zei:Echt he.
Al honderd opstellingen gezien maar we weten toch allemaal wat er op het veld zal gebeuren.![]()
Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerdSvartálfar zei:Bullshit was dan ook niet bedoeld op de inhoud van die bepaalde post.

Proim zei:Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd![]()


Tuurlijk wel. Praet is een toptalent, Canesin kan ook op zijn posities spelen, Kabasele kan ook als links of rechtsbuiten uitgespeeld worden... Natuurlijk is Jacobs nog altijd de trainer en ziet hij nog altijd niet in dat Kanu en Gillet tekort komen voor het middenveld van Anderlecht.Sh@D0wBE zei:Dan kan toch niet dat er voor pakweg Kanu geen betere alternatieven zitten in de jeugd?

Sh@D0wBE zei:Het grootste budget van België hebben en zoveel brol daarmee kopen.![]()
Squadra zei:Het grootste budget heeft Standard hé
Trebby zei:Voor hen geldt net hetzelfde als voor RSCA.
, buiten Gonzalez is er nog niet veel soeps op het veld bijgekomen.fcberke zei:of vargas want na al die moeite die ze gedaan hebben om hem bij ons te komen halen zouden ze hem op de bank moeten zetten ofzo?
Met de huidige (fitte) kern althans.
Squadra zei:Het grootste budget heeft Standard hé

Fireflies zei:Kunde gij lezen?

Swagger zei:Geen nieuws omtrent Mbokani, misschien onze inside-infoman sportinggboy?
