Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
De timing is ook wel bizar te noemen, zo juist voor de galamatch tegen Lyon ...

Swagger

Legacy Member
starspike zei:
Nope... Is deze morgen niet komen opdagen op de voorbereiding voor de match van vandaag. Heeft Genk dus met de rug tegen de muur gezet.
En als we hem wilden lenen, moesten we meer betalen aan dat één jaartje dan we aan eender welke inkomende transfer hebben betaald in heel ons bestaan. Daarom dat Genk hem verzocht om een financiele toegeving te doen.

Tja, tja... mooie praatjes na de titel. Pocognoli stijl...

alé man, da had ik wel nie gedacht van Courtois. Zal pak geld in het spel gemoeid zijn.

ZuMie

Legacy Member
Casteels gaat weg omdat hij niet 1e keeper kan zijn door courtois, 1 dag later verkast courtois naar Chelsea. ironie?

starspike

Legacy Member
Swagger zei:
alé man, da had ik wel nie gedacht van Courtois. Zal pak geld in het spel gemoeid zijn.

Nope.. Als die dat zelfs zo doet, dan zal iedereen dat doen. Ik was al heel selectief in het "op handen dragen" van spelers, maar zelfs dat ga ik nu toch gewoon laten. Er is de club, and that's it.
Tja, de grootste uitgaande transfer ooit in Genk, maar weer op een zure manier. Er zullen wel een heel aantal mensen kunnen lachen nu, maar dit is gewoon echt rot.

ZuMie zei:
Casteels gaat weg omdat hij niet 1e keeper kan zijn door courtois, 1 dag later verkast courtois naar Chelsea. ironie?

Er was maar één reden waarom Casteels wegwou: cash. Want als het sportieve telde, was die ook niet vertrokken. Dat 'em maar verrot in de Regional Liga.

Swagger

Legacy Member
ZuMie zei:
Casteels gaat weg omdat hij niet 1e keeper kan zijn door courtois, 1 dag later verkast courtois naar Chelsea. ironie?

Bijna niet te geloven, is toch wel zeer slechte zaak voor Genk.

starspike

Legacy Member
Ze hebben het live omgeroepen in het stadion... De sfeer zal daar goed zijn... Blij dat ik besloten heb niet te gaan.

Weebl

Legacy Member
Hoeveel uitgaande en inkomende transfers zijn er nu al ze bij Genk?
4-0 of zo zeker?

starspike

Legacy Member
Weebl zei:
Hoeveel uitgaande en inkomende transfers zijn er nu al ze bij Genk?
4-0 of zo zeker?

3-0 (na edit: toch 4-0. Daeseleire vergeten)
Maar ik maak me absoluut geen zorgen over de vervanging. En zelfs onder die omstandigheden heeft Degraen het beestig gedaan... Toch nog 500.000 voor Matoukou, 800.000 voor een keeper die nog geen minuut gespeeld heeft en dan 9 miljoen voor Courtois. Gewoon jammer van de zure nasmaak. Ik hoop gewoon dat we na Sonck nog eens een speler EN voor veel geld EN met een heel goed gevoel kunnen laten vertrekken.

BleKKie

Legacy Member
En gaat hij daar nu spelen daar bij Chelsea? Neen, proficiat met je transfer jongen :lol:
Of mss dat Atletico hem nu toch gaat huren?

Sportinggboy

Legacy Member
starspike zei:
3-0
Maar ik maak me absoluut geen zorgen over de vervanging. En zelfs onder die omstandigheden heeft Degraen het beestig gedaan... Toch nog 500.000 voor Matoukou, 800.000 voor een keeper die nog geen minuut gespeeld heeft en dan 9 miljoen voor Courtois. Gewoon jammer van de zure nasmaak. Ik hoop gewoon dat we na Sonck nog eens een speler EN voor veel geld EN met een heel goed gevoel kunnen laten vertrekken.

4-0 ? Daeseleire of hoe ge het schrijft ?

MrBrightside

Legacy Member
ZuMie zei:
Casteels gaat weg omdat hij niet 1e keeper kan zijn door courtois, 1 dag later verkast courtois naar Chelsea. ironie?

Die wou ook gewoon al een tijdje weg omdat Hoffenheim hem zo graag wilde.. Hoffenheim kan ook een loon bieden waar je als keeper in België alleen maar van kunt dromen op die leeftijd..

---

Wat rommelt het daar toch allemaal in Limburg?! Genk is nu ook al helemaal zijn geloofwaardigheid kwijt daar tijdens hun fameuze transferstop aan te kondigen dat Courtois vertrokken is. Mooie transfer voor Chelsea.. Dit is wel een streep door de rekening van Genk om mogelijk die CL groepsfases te halen.

starspike

Legacy Member
MrBrightside zei:
Wat rommelt het daar toch allemaal in Limburg?! Genk is nu ook al helemaal zijn geloofwaardigheid kwijt daar tijdens hun fameuze transferstop aan te kondigen dat Courtois vertrokken is.

Ze hebben hem dan ook niet LATEN vertrekken. Die kwam gewoon zelf niet meer opdagen... Net omdat het de transferstop was hé ;)

Jurgenv1

Legacy Member
9 miljoen weigeren voor een keeper zou ook wel zot geweest zijn, in mijn ogen heeft Genk dus wel een goeie zaak gedaan.

sharpshot

Legacy Member
9miljoen is meer dan voldoende voor courtois, dus hebben daar een goeie transfer gedaan als het echt zoveel is

raf c

Legacy Member
"op uitdrukkelijk verzoek van de speler zelf" = weer een geval van wet van 78

dit bewijst mijn stelling weer maar eens
een anderlecht, standard of club en ja, zelfs een Royal Antwerp FC kan zijn goudhaantjes langer dan 1 jaar kan houden
maar dat die bij "clubs" als germinal beerschot of genk na 1 jaar alweer wegwillen...
die spelers merken ook dat er geen beleving rond het een voetbalclub hangt hé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan