Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JanVH

Legacy Member
Net terug van Valencia. Tevreden van het spel dat Gent bracht. Jammer dat die 2 tegengoals nogal knullig vallen maar als we eerlijk zijn had er al vroeger in de wedstrijd een goal kunnen vallen. Lang leve Sels!

Wie had dit ooit durven dromen 2 jaar geleden in POII dat we zo zouden spelen op Valencia. Lang leve Hein :-)

Hopelijk toch een puntje thuis tegen Valencia en winnen op Lyon (dromen mag) dan kunnen we Europees overwinteren met wat chance

Cerulean

Legacy Member
Elosopardo zei:
Mooi van Gent. Veel mooier en beter voetbal dan wat ik Anderlecht heb zien presteren de voorbije jaren in de Champions League de voorbije jaren.

Anderlecht vorig jaar vergeten??? 3 keer buitenshuis een punt gehaald, waaronder een 3-0 achterstand op Arsenal nog rechtgetrokken tot 3-3. Sorry, dat zie ik Gent niet doen.

Jonas89

Legacy Member
Wie had dat gedacht dat Arsenal uit de zwakke BPL ging winnen tegen het oppermachtige Bayern

Philharmoniker

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wie had dat gedacht dat Arsenal uit de zwakke BPL ging winnen tegen het oppermachtige Bayern
Als ge FC Bayern zijn laatste uitwedstrijden onder Guardiola in de cl bekijkt is daar niks abnormaals aan.
Heeft nog een pak werk voor de boeg om die pagina eens om te slaan.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Ik kan er echt niet bij hoe Gent het de voorbije 3 tegenstanders zo moeilijk heeft kunnen maken. Elke 3 tegenstanders heeft hun tanden stuk gebeten en hebben we zeker verbaasd. Geen angsthazen voetbal, gewoon voetballen. Als je ziet dat we in de 2de helft gewoon aan het domineren waren op Valencia, zie ik op dit moment geen andere Belgische ploeg na doen. Jammer van de 1/9, we verdienden veel meer. En de schandelijke arbitrage tegen Lyon was ook super jammer. Gisteren was het gewoon een thuisfluiter en op Zenit ook, dit kan je als kleinere ploeg wel altijd verwachten.

waffel

Legacy Member
Blijft knap van Gent om niet ingemaakt te worden in de CL en zelfs met leuk voetbal.
Wel eventjes een dosis nuchterheid aan toevoegen:
Gent heeft een goeie kern, zoals elke ploeg met ambitie ze wel eens heeft. Buiten Anderlecht en Club hebben Standard en Genk ook niet zo lang geleden een paar (in geval van Standard, heel) goeie jaren gehad, 't is nu vooral belangrijk bij het bestuur om op dat niveau jaar na jaar te blijven. Met 1 op 9 ben je niets, maar met de ervaring ook niet als je het daarna weggooit, en in België is het zeker niet simpel om spelers te houden. Je wilt niet hetzelfde meemaken als Standard en Genk de laatste jaren. Iedereen kan ook lachen met Club tegenwoordig, maar die blijven wel in de top 6 jaar na jaar.

(als de ondertoon nog niet duidelijk zou zijn, straf van Gent, maar ga je niet meten aan de prestaties van Anderlecht die al dan niet slecht zijn, want die staan ook in de 21ste eeuw jaar na jaar in de top van België en op het Europees podium)

BleKKie

Legacy Member
waffel zei:
Blijft knap van Gent om niet ingemaakt te worden in de CL en zelfs met leuk voetbal.
Wel eventjes een dosis nuchterheid aan toevoegen:
Gent heeft een goeie kern, zoals elke ploeg met ambitie ze wel eens heeft. Buiten Anderlecht en Club hebben Standard en Genk ook niet zo lang geleden een paar (in geval van Standard, heel) goeie jaren gehad, 't is nu vooral belangrijk bij het bestuur om op dat niveau jaar na jaar te blijven. Met 1 op 9 ben je niets, maar met de ervaring ook niet als je het daarna weggooit, en in België is het zeker niet simpel om spelers te houden. Je wilt niet hetzelfde meemaken als Standard en Genk de laatste jaren. Iedereen kan ook lachen met Club tegenwoordig, maar die blijven wel in de top 6 jaar na jaar.

(als de ondertoon nog niet duidelijk zou zijn, straf van Gent, maar ga je niet meten aan de prestaties van Anderlecht die al dan niet slecht zijn, want die staan ook in de 21ste eeuw jaar na jaar in de top van België en op het Europees podium)

Idd, maar het blijft knap, en ik had het ook niet echt verwacht moet ik toegeven, ik ben echt onder de indruk van Gent momenteel.

Rikie

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Hadden we die maar bij de Rode Duivels...

Hein is veel te goed om 8 matchkes per jaar te spelen, waarvan er dan nog 3 onbeduidende oefenpartijen zijn.

Babaluna

Legacy Member
Cerulean zei:
Anderlecht vorig jaar vergeten??? 3 keer buitenshuis een punt gehaald, waaronder een 3-0 achterstand op Arsenal nog rechtgetrokken tot 3-3. Sorry, dat zie ik Gent niet doen.

Ni doen vent , de meesten snappen het niet , laat het rusten .

Kenneke10

Legacy Member
Rsca kreeg begot niet zoveel lof dan gent dit jaar terwijl zij wel resultaten neer gezet hebben, wat niet wil zeggen dat gent het slecht doet verre van zelf.

Elosopardo

Legacy Member
Ik kijk niet naar de Belgische competitie, maar ik vind dat Gent, los van de resultaten, het beste voetbal neerzet sinds Standaard zoveel jaren geleden toen ze er uit zijn gevlogen tegen Liverpool na die late goal van Kuyt. Ik heb gisteren genoten van naar Gent te kijken en dat heeft nog geen enkele andere Belgische ploeg kunnen doen. Maar hey het is en blijft mijn mening, je hebt alle recht om niet akkoord te gaan ;)

Slayer_Kev666

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Rsca kreeg begot niet zoveel lof dan gent dit jaar terwijl zij wel resultaten neer gezet hebben, wat niet wil zeggen dat gent het slecht doet verre van zelf.
Rsca speelt bijna elk jaar Champions league en zijn dit aan hun status verplicht (al was de 3-3 tegen Arsenal ook indrukwekkend). Gent komt net piepen en werd voor de champions league uitgelachen en we zouden er elke wedstrijd minstens 5 om de oren krijgen. Gent verrast, en dat is nog lichtjes uitgedrukt. Er zijn weinig ploegen (met hetzelfde budget rekening houdend) die zo indruk zouden maken op het allerhoogste niveau, de lof is dus terecht. Ik ben zelf ontgoocheld omdat we niet gekregen hadden wat we verdienden.

Jonas89

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Rsca speelt bijna elk jaar Champions league en zijn dit aan hun status verplicht (al was de 3-3 tegen Arsenal ook indrukwekkend). Gent komt net piepen en werd voor de champions league uitgelachen en we zouden er elke wedstrijd minstens 5 om de oren krijgen. Gent verrast, en dat is nog lichtjes uitgedrukt. Er zijn weinig ploegen (met hetzelfde budget rekening houdend) die zo indruk zouden maken op het allerhoogste niveau, de lof is dus terecht. Ik ben zelf ontgoocheld omdat we niet gekregen hadden wat we verdienden.

Iedereen doet alsof de JPL een pottenstamp competitie maar dat is het zeker niet

TheRedDevils

Legacy Member
Mooi afgewerkt. United was net afgelopen en ze switchen naar de match van City :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan