Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Elosopardo zei:Mooi van Gent. Veel mooier en beter voetbal dan wat ik Anderlecht heb zien presteren de voorbije jaren in de Champions League de voorbije jaren.
Als ge FC Bayern zijn laatste uitwedstrijden onder Guardiola in de cl bekijkt is daar niks abnormaals aan.Jonas89 zei:Wie had dat gedacht dat Arsenal uit de zwakke BPL ging winnen tegen het oppermachtige Bayern
waffel zei:Blijft knap van Gent om niet ingemaakt te worden in de CL en zelfs met leuk voetbal.
Wel eventjes een dosis nuchterheid aan toevoegen:
Gent heeft een goeie kern, zoals elke ploeg met ambitie ze wel eens heeft. Buiten Anderlecht en Club hebben Standard en Genk ook niet zo lang geleden een paar (in geval van Standard, heel) goeie jaren gehad, 't is nu vooral belangrijk bij het bestuur om op dat niveau jaar na jaar te blijven. Met 1 op 9 ben je niets, maar met de ervaring ook niet als je het daarna weggooit, en in België is het zeker niet simpel om spelers te houden. Je wilt niet hetzelfde meemaken als Standard en Genk de laatste jaren. Iedereen kan ook lachen met Club tegenwoordig, maar die blijven wel in de top 6 jaar na jaar.
(als de ondertoon nog niet duidelijk zou zijn, straf van Gent, maar ga je niet meten aan de prestaties van Anderlecht die al dan niet slecht zijn, want die staan ook in de 21ste eeuw jaar na jaar in de top van België en op het Europees podium)
Pieter3770 zei:Hadden we die maar bij de Rode Duivels...
Cerulean zei:Anderlecht vorig jaar vergeten??? 3 keer buitenshuis een punt gehaald, waaronder een 3-0 achterstand op Arsenal nog rechtgetrokken tot 3-3. Sorry, dat zie ik Gent niet doen.

Rsca speelt bijna elk jaar Champions league en zijn dit aan hun status verplicht (al was de 3-3 tegen Arsenal ook indrukwekkend). Gent komt net piepen en werd voor de champions league uitgelachen en we zouden er elke wedstrijd minstens 5 om de oren krijgen. Gent verrast, en dat is nog lichtjes uitgedrukt. Er zijn weinig ploegen (met hetzelfde budget rekening houdend) die zo indruk zouden maken op het allerhoogste niveau, de lof is dus terecht. Ik ben zelf ontgoocheld omdat we niet gekregen hadden wat we verdienden.Kenneke10 zei:Rsca kreeg begot niet zoveel lof dan gent dit jaar terwijl zij wel resultaten neer gezet hebben, wat niet wil zeggen dat gent het slecht doet verre van zelf.
mp4m3 zei:Is het nu Isco of Jesé jongens?
Slayer_Kev666 zei:Rsca speelt bijna elk jaar Champions league en zijn dit aan hun status verplicht (al was de 3-3 tegen Arsenal ook indrukwekkend). Gent komt net piepen en werd voor de champions league uitgelachen en we zouden er elke wedstrijd minstens 5 om de oren krijgen. Gent verrast, en dat is nog lichtjes uitgedrukt. Er zijn weinig ploegen (met hetzelfde budget rekening houdend) die zo indruk zouden maken op het allerhoogste niveau, de lof is dus terecht. Ik ben zelf ontgoocheld omdat we niet gekregen hadden wat we verdienden.