Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jhonaz zei:Diene ref is wel een thuisfluiter ze!
Jonas89 zei:Is fout hé
Schandalige arbitrage! Dikke match van Gentjhonaz zei:Diene ref is wel een thuisfluiter ze!

Rikie zei:Vond die toch ook een paar rare beslissingen nemen.
Was dat buitenspel die fase waar Depoitre alleen voor de goal kwam? De herhaling die ze toonden was uit een belachelijk camerastandpunt...

Dit gaat wel fokking snel. NiceFella zei:
Een middelmatige kern op Champions league niveau, akkoord. In de jupkes league is dit een kern die meestrijdt voor de titel.J.Brown zei:Gent blijft mij verbazen. Hoe ze met, op het eerste zicht een middelmatige kern, zo sterk kunnen spelen... Straffe CL matchen tot nu toe.
Slayer_Kev666 zei:Een middelmatige kern op Champions league niveau, akkoord. In de jupkes league is dit een kern die meestrijdt voor de titel.