Rikie
Legacy Member
jeperdejep zei:Ik zie lille gewoon doorgaan hoor, zou wel een kleine stunt zijn als kopenhagen het haalt. Jacobs wordt instant cultheld dan in Denemarken.
Ja dat denk ik ook wel, maar 1-0 is toch wel een goeie uitgangspositie. 1x scoren, en Lille moet er al 3 maken. En ik gun het Jacobs ook wel.

Hannibal zei:Iemand die een samenvatting heeft van gisteren ? Ik vind er geen terug en dat video center van sporza.be werkt ook van geen kanten.
Football, Ligue des Champions: Anderlecht - Limassol, 2-0. - Sujet par sujet - RTL Vidéos




2-0
ad: