Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
Persoonlijk vind ik het zelf ook niet nodig dat Witsel wordt uitgefloten de hele 90 minuten. Dat verdient hij echt wel niet, ik denk niet dat hij 5 jaar geleden zelfs nog maar de intentie had om Wasyl te raken, ookal schreeuwde ik toen ook moord en brand. Moet gewoon beetje serieus blijven, en beseffen dat die jongen ons land nog veel zal kunnen bij brengen.

waffel

Legacy Member
MrBrightside zei:
hij 5 jaar geleden zelfs nog maar de intentie had om Wasyl te raken, ookal schreeuwde ik toen ook moord en brand.

(ja ik ga dat blijven verdedigen)

Jawel, dat had hij wel. Hij was kapot gefrustreerd, hij speelde al langer heel slecht na zijn goeie periode en niets lukte. Daarbovenop zocht Wasyl het zelf (niet alleen zijn speelstijl, maar ook hoe hij eens Witsel verwondde). Witsel had UITERAARD niet de intentie om zijn been te breken, of erger, maar hij ging wel door uit frustratie en had geen oog voor de mogelijke gevolgen.

Romelus zei:
Helemaal niet, jullie zullen ook niet doorstoten naar de volgende ronde. Ik zou heel nederig blijven waffel, wacht maar tot de thuiswedstrijd tegen Milan.:) Zelfs een gehavend Milan kan op hun huidige niveau Anderlecht veel pijn doen.

Bwa, kansen zijn nu toch wel in het voordeel van Anderlecht om door te stoten. Zenith al eens zien spelen man? :D Die pakken hooguit nog een punt of zo.

sharpshot

Legacy Member
waffel zei:
(ja ik ga dat blijven verdedigen)

Jawel, dat had hij wel. Hij was kapot gefrustreerd, hij speelde al langer heel slecht na zijn goeie periode en niets lukte. Daarbovenop zocht Wasyl het zelf (niet alleen zijn speelstijl, maar ook hoe hij eens Witsel verwondde). Witsel had UITERAARD niet de intentie om zijn been te breken, of erger, maar hij ging wel door uit frustratie en had geen oog voor de mogelijke gevolgen.

moar allez waffel...

Romelus

Legacy Member
waffel zei:
Bwa, kansen zijn nu toch wel in het voordeel van Anderlecht om door te stoten. Zenith al eens zien spelen man? :D Die pakken hooguit nog een punt of zo.

Lol doorstoten = Champions League. Derde worden noem ik niet doorstoten...

waffel

Legacy Member
Romelus zei:
Lol doorstoten = Champions League. Derde worden noem ik niet doorstoten...

Ah oke, ik had gewoon Europees voor ogen. Ja de tweede plaats moet ik nog zien gebeuren, Milan blijft een zalig ploegske en Anderlecht moet nog op Malaga.

Hannibal

Legacy Member
Romelus zei:
Lol doorstoten = Champions League. Derde worden noem ik niet doorstoten...
Dat is toch evengoed doorstoten in Europa ? Ik had vooraf getekend voor een 3de plaats in deze poule.

John1307

Legacy Member
Booka Shade zei:
Wat een gigantisch slechte wedstrijd. Dat was echt geen CL-niveau, het leek eerder op een ondermaats JPL-westrijd.

Boeee, verpest het feestje maar ;).

Toegegeven Zenit was echt wel zwak vandaag, hebben die eigenlijk één (uitgespeelde) kans gecreëerd?

benjigoal

Legacy Member
Fantastische wedstrijd van Anderlecht. Iedereen op niveau, zo hoort het :)
Wat was het heerlijk om Biglia zo te zien spelen, beste man op het veld voor mij. Verder een dikke match van Praet, Safari en Kouyaté. Zou hij weer 'Double prime douple prime double priiime' aant zingen zijn in de kleedkamer? :D

Witsel toch maar onsportief toen Klejstan zich bij hem wou verontschuldigen, al zal er wel een groot deel frustratie bij geweest zijn omdat het niet liep voor Zenit.

Zeer leuke tijden als rsca-supporter. Jong talent dat vertrouwen krijgt en dan ook vol vertrouwen speelt, Jovanovic die z'n vorm terug heeft, Biglia ook terug op niveau (buiten dan z'n meeste vrije trappen :p), Mbokani die z'n klasse laat zien en Proto die punten pakt. Love it.

Balsaus

Legacy Member
waffel zei:
Ah oke, ik had gewoon Europees voor ogen. Ja de tweede plaats moet ik nog zien gebeuren, Milan blijft een zalig ploegske en Anderlecht moet nog op Malaga.

Op malaga is pas de laatste speeldag , hopelijk zijn die dan zeker van 1ste plaats. Misschien dan een B-ploeg

Romelus

Legacy Member
Rikie zei:
We hebben kans om te zakken naar de Europa League.
(beter?)

Pas op begrijp me niet verkeerd. Een derde plaats zou uitstekend zijn van Anderlecht.:) Maar je kan het niet doorstoten noemen.

Tweede worden zal niet gebeuren, Milan zal sowieso gebrand zijn op de zege na de heenwedstrijd. Soit, alles kan natuurlijk in voetbal.

Jepjep

Legacy Member
Romelus zei:
Pas op begrijp me niet verkeerd. Een derde plaats zou uitstekend zijn van Anderlecht.:) Maar je kan het niet doorstoten noemen.

Tweede worden zal niet gebeuren, Milan zal sowieso gebrand zijn op de zege na de heenwedstrijd. Soit, alles kan natuurlijk in voetbal.

En waarom zal dat niet gebeuren? Anderlecht zal thuis winnen van milan en dan de laatste speeldag naar malaga dat wss zeker zal zijn van de eerste plaats en mss met een b elftal zal aantreden. Makkie dus voor anderlecht. Zenith zal de laatste wedstrijd in milan hun klasse tonen en 0-5 winnen.

Tuninboy zei:
Wa ne perfecte van Ozil. :drool:

100% perfect/

Wel wat zacht getrapt vond ik, Weidenfeller ging naar de bal als een oude bompa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan