MrBrightside
Legacy Member
Persoonlijk vind ik het zelf ook niet nodig dat Witsel wordt uitgefloten de hele 90 minuten. Dat verdient hij echt wel niet, ik denk niet dat hij 5 jaar geleden zelfs nog maar de intentie had om Wasyl te raken, ookal schreeuwde ik toen ook moord en brand. Moet gewoon beetje serieus blijven, en beseffen dat die jongen ons land nog veel zal kunnen bij brengen.
Zelfs een gehavend Milan kan op hun huidige niveau Anderlecht veel pijn doen.
Die pakken hooguit nog een punt of zo.
.
), Mbokani die z'n klasse laat zien en Proto die punten pakt. Love it.
