Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Volgens mij klopt het gewoon niet. Ik heb gisteren toevallig ook eens gekeken op de tv gids van telenet op de tv zelf, en op dinsdag staat er geen CL, maar op woensdag en donderdag wel. Lijkt me gewoon niet goed in de planning gezet. Normaal gezien moet 2be wel gewoon elke dag een match uitzenden.

Jepjep

Legacy Member
Allegri: "Rechtzetten tegen Anderlecht" | Voetbalkrant.com




anderlecht

PrepareYourAnus.jpg

|steven|

Legacy Member
Als Sporting Telenet klant is het jammer dat Belgacom tv de Champions League rechten heeft, het zal ZDF, NOS en Club RTL worden ...

Sportinggboy

Legacy Member
Net gehoord dat RSCA nog geen 5000 mini abonementen heeft kunnen verkopen voor de CL :lol: hoe zou dat toch komen met zulke prijzen :lol:

Wijsheid

Legacy Member
|steven| zei:
Als Sporting Telenet klant is het jammer dat Belgacom tv de Champions League rechten heeft, het zal ZDF, NOS en Club RTL worden ...

Is dit dan op geen enkele openbare zender?

Sportinggboy

Legacy Member
Nja eerste keer in 9 jaar dat ik ook niet ga gaan Europees thuis. 180 euro als abo is :crazy:

Jack Wilshere

Legacy Member
Meen je dat nu? Dat is gewoon schandalig, jij hebt dan waarschijnlijk wel één van de beste plaatsen in het stadion, niet?

BleKKie

Legacy Member
Probleem is dat de prijzen vastliggen hé, ze kunnen die nu niet meer verlagen :D
Triestige bedoening, zitten ze daar nu echt in geldnood of hoe zit dat? :oink:

Romelus

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Nja eerste keer in 9 jaar dat ik ook niet ga gaan Europees thuis. 180 euro als abo is :crazy:

Ik betaal 189 euro voor abonnement Ajax. Maar die hebben wel een geweldig stadion en spelen tegen Real, City en Dortmund.

Sportinggboy

Legacy Member
Gunther D. zei:
Meen je dat nu? Dat is gewoon schandalig, jij hebt dan waarschijnlijk wel één van de beste plaatsen in het stadion, niet?

Door die VIP zetels is mijn vak van 2de goedkoopste naar 2de duurste gegaan. Ik zit ten hoogte van de grote baklijn. Op 4 rijen van het veld. Zicht is zeker goed.

Maar 370 euro voor een abo. PO rond de 160 en nu nog eens CL van 180. Dat wordt allemaal te veel. Ik heb 2 plaatsen. Mijn madam gaat ook graag mee. Dus dan wordt het gewoon onbetaalbaar. Ik zou dan nu 360 euro moeten betalen voor 3 avonden voetbal. Ik ben dan nog niet daar en heb nog niets gedronken. Dat loopt al snel op naar 450 euro voor 3 avonden. Mij niet gezien :)


Romelus zei:
Ik betaal 189 euro voor abonnement Ajax. Maar die hebben wel een geweldig stadion en spelen tegen Real, City en Dortmund.

Kameraad van mij is seizoenskaarthouder in Ajax. Heeft goede plaatsen ( ben al mee geweest) en die betaald 109 euro voor 3 absolute topaffiches!

Ik vermoed dat je geen abo hebt in Ajax. Dan is 189 euro schappelijk. Als je geen abo in RSCA hebt is het 245 euro dacht ik.

Romelus

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Kameraad van mij is seizoenskaarthouder in Ajax. Heeft goede plaatsen ( ben al mee geweest) en die betaald 109 euro voor 3 absolute topaffiches

Ja die heeft al abo gekocht voor de kalender bekendgemaakt werd. Was toen veel goedkoper en enkel voor seizoenskaarthouders. Ik heb Club Card dus moest wachten tot gisteren.:)

Jack Wilshere

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Door die VIP zetels is mijn vak van 2de goedkoopste naar 2de duurste gegaan. Ik zit ten hoogte van de grote baklijn. Op 4 rijen van het veld. Zicht is zeker goed.

Maar 370 euro voor een abo. PO rond de 160 en nu nog eens CL van 180. Dat wordt allemaal te veel. Ik heb 2 plaatsen. Mijn madam gaat ook graag mee. Dus dan wordt het gewoon onbetaalbaar. Ik zou dan nu 360 euro moeten betalen voor 3 avonden voetbal. Ik ben dan nog niet daar en heb nog niets gedronken. Dat loopt al snel op naar 450 euro voor 3 avonden. Mij niet gezien :)

Zonder u madam gaan he kameraad, of ze zelf laten betalen als ze perse mee wilt. ;):p

Sportinggboy

Legacy Member
Gunther D. zei:
Zonder u madam gaan he kameraad, of ze zelf laten betalen als ze perse mee wilt. ;):p

Die betaalt dat wel zelf hoor, geen probleem :p mij gaatbhet om het principe. Ik vind dit veel te duur voor 3 avonden dus ik blijf thuis. Heb in de plaats kaart gekocht voor belgie schotland. Daar gaat meer te beleven zijn, alleen al de sfeer rondom :p

Jonas89

Legacy Member
Kzit hier net naar de TV-gids te kijken van 2BE en blijkbaar geven ze woensdag geen Champions League meer uit.... Teleurstelling hier.

Oké de kwaliteit bij 2BE is minder maar zal toch een gemis zijn...

Antwerp1

Legacy Member
Jonas89 zei:
Kzit hier net naar de TV-gids te kijken van 2BE en blijkbaar geven ze woensdag geen Champions League meer uit.... Teleurstelling hier.

Oké de kwaliteit bij 2BE is minder maar zal toch een gemis zijn...

Idd, zeker omdat 2be sowieso altijd Anderlecht gaat uitzenden:doh:

Wa streams kijken op de pc dan maar, kan ik een match of 3-4 tegelijk zien. Leuke ploegen genoeg in de groepsfase :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan