Foose
Legacy Member
NotoriousP zei:Brugge staat nog steeds eerste hoor.![]()
Zij het met één puntje. En er komen nog héél wat matchen
. Ik kijk uit naar 28/08 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Brugge staat nog steeds eerste hoor.![]()
. Ik kijk uit naar 28/08 
Essit zei:Koster is wat laks, als je daartegen een Brepoels zag staan langs de lijn ... Groot verschil.
Rogue zei:'k Denk eerder aan ons middenveld dat, behalve Zimling, opeens verdwenen was.
dragjeh zei:Zij het met één puntje. En er komen nog héél wat matchen![]()
jeperdejep zei:Bewijs dat het algemen niveau van de belgische competitie is gestegen, iedereen kan van iedereen winnen.
MrBrightside zei:Als Brugge te vergelijken valt met ManU dan is STVV toch wel te vergelijken met Real Madrid.
- steek naar Filip Joos toen die Brugge met ManU begon te vergelijken -


Wijsheid zei:Even iets anders: wanneer je Sporting Telenet wil aankopen als zender, moet je dan die ene witte kabel aansluiten? Zo diene die ge nodig hebt om a la carte te ebstellen.
dragjeh zei:Zij het met één puntje. En er komen nog héél wat matchen. Ik kijk uit naar 28/08
![]()

NemesisBE zei:Het probleem: Club bleef met open vizier spelen, ook al was de buit al lang binnen.
Nouja, moest Koster bv sneller Van Acker gebracht hebben en alsnog de 3-3 hebben tegen gekregen, hadden hier ook stemmen opgestaan die hadden verkondigd dat Koster maar aan z'n systeem moest vasthouden.
Toch vond ik - zeker na de rode kaart - dat Club meer lopers nodig had op het middenveld. Met 10 tegen 11 werd ons middenveld er gewoon afgelopen. Vadis speelde constant uit positie en Zimling kon dat natuurlijk niet allemaal toelopen.
Komt daar dan nog bij dat Vazquez en Refaelov in de 2de helft niet meer mee verdedigden en dat Hoefkens er constant werd afgelopen door Schouterden.
En Dirar, die heeft geen bal (buiten dat assistje op Vleminckx) goed geraakt. Meneer had duidelijk weer veel goesting.
Nieuwe spelers, dezelfde problemen als vorig seizoen precies.
/klote

Romelus zei:Joos steekt ook zijn hart en ziel in zijn job, dat straalt er van af. Maar toch geef je ook dikwijls kritiek op hem.
Owned.
. Dat Joos het als commentator goed doet, bestaat geen twijfel rond, maar maak er geen God van. De Saedeleer, Wauters, dat waren echte helden. Joos is goed, maar geen uitblinker. Dat slijmballengedoe op alles dat Sporza doet mag van uw kant wel eens stoppen, het begint ronduit belachelijk en kinderachtig te worden.J.Brown zei:Zonathan Legear zat in de tribune op Sclessin. Die zou ik graag zien afkomen.
J.Brown zei:Zonathan Legear zat in de tribune op Sclessin. Die zou ik graag zien afkomen.