Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel, wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?Eagle` zei:zo nen afgang dat ze in brussel tegen de promovendus al verloren hebben
Burny zei:Als Stenman niet op de linksback speelt = problemen onder druk.
Donk vond ik vandaag ook echt slecht, stond nooit waar hij moest staan en heeft geen bal uitverdedigd. Alleen hier en daar een knal de tribune is. Dat Daan maar snel terug is. Dirar ook paar keer véél te laat pass gegeven waardoor de kans verkeken was + cruciaal balverlies.
Spijtig dat de eerste helft zo vlot ging, ze dachten al gewonnen te hebben.
ad:nonkel wulle zei:Brepoels blijft in uw vierkant en hou uw muil want ge komt boven Joos en die hoor ik nog liever.

FrownedUpon zei:Hoe kan dat aan Koster liggen? Hij ziet zijn team het andere gewoon verpletteren eerste helft. Wat moet hij doen? Ik veronderstel ook dat hij ze niet zegt om ineens slecht te gaan spelen he.
darkslave zei:de 3de wissel gebruiken tenzij ik die gemist heben zijn ploeg wakkerschudden door in te grijpen

mtm zei:
Dat ge nog maar durft om commentaar te geven op iemand die zijn hart en ziel in zijn job steekt. Platte opmerking.
Jurgenv1 zei:Bibberen tegen Leuven volgende week!ad:

caoimhin zei:Hoefkens werd echt wel zwaar in de steek gelaten heel de tweede helft, Refaelov verdedigde geen meter meer mee precies.
caoimhin zei:Hoefkens werd echt wel zwaar in de steek gelaten heel de tweede helft, Refaelov verdedigde geen meter meer mee precies.
Essit zei:Al zeker 1 helft als je de logica volgt![]()
