|nfected
Legacy Member
BeeLz zei:Weer een lucky win, wordt dringend tijd dat we eens iets anders proberen want dit werkt echt niet.
Echt niet onder de indruk van dit Tottenham. Was eens leuk een goed fulham te zien. Altijd minder koud dan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BeeLz zei:Weer een lucky win, wordt dringend tijd dat we eens iets anders proberen want dit werkt echt niet.
TheRedDevils zei:Verbaast me niets dat United weer verliest. Morgen eens MOTD bekijken. Hoe was Fellaini eigenlijk?
Suarez 4 doelpunten en een assist, wat een speler toch.
mtm zei:Tja, mij moet ge het niet vertellen hoor.
Toen Wilcao in een topic kwam beweren dat Moyes een topcoach was, heb ik meteen gezegd dat die altijd een goede kern heeft gehad en er te weinig uithaalde. En zie nu, met Martinez, spelen ze plots heel sterk en met positieve resultaten. Ik geloof wel niet dat Everton dit niveau volhoudt, maar zelfs onder de Evertonians wordt nu gezegd dat Martinez het beter doet dan Moyes, terwijl heel dat publiek al die jaren echt fan waren van Moyes.
Mudi zei:Dat is het verhaal van Liverpool. Ene week spelen jullie goed tot geweldige, andere week weer veel minder.
Als je eens naar de voorbije wedstrijden kijkt, dan winnen jullie ofwel overduidelijk ofwel komen jullie niet opdagen. Zo zie ik Liverpool zaterdag met minimaal 3 doelpunten verschil winnen om dan de week erop tegen Tottenham punten te laten liggen. Nu zolang Man Utd en Tottenham zo blijven spelen, is die top 4 voor Liverpool een zekerheid.
Wilcao zei:Tot nu toe moet ik inderdaad mijn fout toegeven...
Mudi zei:Dat is het verhaal van Liverpool. Ene week spelen jullie goed tot geweldige, andere week weer veel minder.
Als je eens naar de voorbije wedstrijden kijkt, dan winnen jullie ofwel overduidelijk ofwel komen jullie niet opdagen. Zo zie ik Liverpool zaterdag met minimaal 3 doelpunten verschil winnen om dan de week erop tegen Tottenham punten te laten liggen. Nu zolang Man Utd en Tottenham zo blijven spelen, is die top 4 voor Liverpool een zekerheid.
MaximumOfBass zei:Ik geef hem bij Manchester wel meer tijd, na het tijdperk Sir Alex kan je niet verwachten dat een andere coach dit van de ene op de andere dag perfect nadoet. Maar bepaalde zetten die hij doet trek ik toch enorm in twijfel.
|nfected zei:Echt niet onder de indruk van dit Tottenham. Was eens leuk een goed fulham te zien. Altijd minder koud dan
camino zei:Zoals ik zie; Rafael was echt steengoed bezig en dan gaat dienen die gast er af nemen, laat duts fellani staan, zet valencia op den bak= slechte zet en daardoor kregen we (gedeeltelijk toch) een goal tegen.
BeeLz zei:Met Carrick geblesseerd heeft Man Utd ook niemand om op het middenveld te zetten. Cleverley is echt nog wel een niveau minder dan Fellaini, Anderson ook. En Giggs kan niet meer lopen dus kan je ook moeilijk een AM op die plaats zetten en Phil Jones zat ook niet op de bank. Carrick-Fellaini is het beste dat ze bij Man Utd hebben lopen momenteel en dat is heus geen compliment voor Fellaini
camino zei:Zoals ik zie; Rafael was echt steengoed bezig en dan gaat dienen die gast er af nemen, laat duts fellani staan, zet valencia op den bak= slechte zet en daardoor kregen we (gedeeltelijk toch) een goal tegen.
Mudi zei:Man Utd heeft gewoon een zeer matige selectie!
BeeLz zei:Rooney speelde als 2de spits of als AM maar toch niet in het middenveld.
mtm zei:Jezus, wat ben je bezig Suarez?
MaximumOfBass zei:Rooney heeft ook een tijdje middenveld gespeeld, maar toen hadden ze wel Van Persie in de spits. Zowel Welbeck als Chicharito zijn twee goed invallers, maar geen basisspelers.
BeeLz zei:Ja maar dat is ook gedeeltelijk zijn verantwoordelijkheid eh? Iedereen wist dat Man Utd hun middenveld redelijk pover was, dat was zelfs vorig seizoen al toen ze makkelijk kampioen zijn gespeeld.
BeeLz zei:Voor Europees top te zijn wel, maar om mee te doen voor de titel lijkt een beetje diepte op bepaalde posities en 1 extra middenvelder me genoeg. Hun aanval is veel te goed om te presteren wat je nu doet, maar als je niet weet hoe je met spelen met de spelers die je hebt dan zit je met een probleem.
Vraag me ook af wat het probleem is met Zaha, dat die nog niet klaar is voor in de basis snap ik maar die heeft nog geen minuut gespeeld terwijl die in de voorbereiding toch wel degelijk speelde. Kan iig niet slechter zijn dan Welbeck of Young lijkt me.