Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Miljaar ik had eerst zelfs niet door dat het een assist is van Neymar en geen mislukte doelpoging. Ofwel heb ik de herhaling redelijk slecht gezien :p

Neymar heeft hier wel dik bewezen een terechte hype te zijn, dat wordt leuk volgend jaar.

Hij schiet gewoon op de keeper hoor.


En man, ik ga die kont van Hulk nooit gewoon worden.

Sir.Killalot

Legacy Member
mtm zei:
Suarez > Cavani.


Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.


En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.

:unsure:

Radbraker

Legacy Member
mtm zei:
Suarez > Cavani.


Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.


En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.
:niceone:

Tyfius

Legacy Member
Ik ben al 3x tijdens het zappen op de wedstrijd terecht gekomen en 3x lag Neymar tegen de grond...

Olivier_Twister

Legacy Member
Ben ik de enigste die hem ergert dat Neymar zo lang met de bal loopt? Kan soms veel sneller passen.

Philharmoniker

Legacy Member
wat is dat nu met die clausule? prijs die zakt of vrij te bieden wat je wilt, of prijs die nog hoger is dan de overdreven prijs die er nu staat?

Gavin

Legacy Member
Hulk eruit en het gaat direct vlotter. Nu Hernanes of zo nog op dat middenveld droppen en Oscar die geen 70+ wedstrijden achter de keizen heeft en Brazilië is echt wel een heel goede ploeg. Geen Spanje, maar wel een ploeg die Spanje kan verslaan.


Dat duiken is inderdaad irritant, maar buiten dat vind ik Neymar echt fokking goed de voorbije matchen. Dat meeverdedigen alleen al.

BeeLz

Legacy Member
Gavin zei:
Hulk eruit en het gaat direct vlotter. Nu Hernanes of zo nog op dat middenveld droppen en Oscar die geen 70+ wedstrijden achter de keizen heeft en Brazilië is echt wel een heel goede ploeg. Geen Spanje, maar wel een ploeg die Spanje kan verslaan.


Dat duiken is inderdaad irritant, maar buiten dat vind ik Neymar echt fokking goed de voorbije matchen. Dat meeverdedigen alleen al.

Inderdaad, Bernard mag voor mijn part direct naar Spurs komen. Hulk is gewoon voetballend te zwak en die power van hem past niet bij Brazilië.
Ik ben niet de grootste voorstander van duiken maar vind persoonlijk dat dat bij Neymar nog meevalt, gaat wel vaak op zoek naar de overtreding maar er is wel altijd contact. Voor de rest is die inderdaad een geweldig tornooi aan het spelen maar had dan ook niet ander verwacht.

Brazilië is zeker een grote kanshebber voor het WK, genoeg talent en een hoop mannen die het volgend seizoen normaal gezien nog een pak progressie gaan maken met Neymar, Oscar, Bernard, Moura en misschien Damiao en dan nog Lucas en Sandro die er op het middenveld bijkomen. Fred is misschien niet de grootste topspits, ik zie die er toch wel 5 of 6 binnen leggen op het WK.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan