chomo
Legacy Member
Gavin zei:Dan had ik een gifke gepost over dat duiken maar was ik jaloers op de voetbalkwaliteiten. Genre Isco nu.
Heb hem dit toernooi 2x bezig gezien en ik ben die gast zijn smoel nu al kotsbeu gezien, wat een irritant ventje zeg... Niets te zeggen over zijn onmiskenbare voetbalkwaliteiten maar hij heeft potentieel om naast Suarez de meest irritante voetballer van zijn generatie te worden als hij dat haantjesgedrag verder zet... Ik moet van die Braziliaanse nationale ploeg trouwens echt niets weten, geloof ook in de verste verte niet dat die ook maar iets kunnen beginnen tegen Spanje...