stungunner
Legacy Member
Pseudo zei:Nee, das zo'n Cristiano Ronaldo-speler, niet kunnen passen en dribbelen,
qué?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pseudo zei:Nee, das zo'n Cristiano Ronaldo-speler, niet kunnen passen en dribbelen,

sanzo zei:Maar het is Torres op wie er onterecht wordt gerukt volgens Euro!
Gavin zei:Volder is hier toch niet dus kan hij geen misbruik maken van de volgende zin ... maar Als Balotelli altijd zo zou spelen in de spits mag hij wel bij Barcelona komen spelen. Jammer dat hij geen verstand heeft en dus niet altijd zo kan spelen.
Maar toch, hij (en Neymar) op dit tornooi toch getoond dat er veel meer inzit dan enkel dwaas doen op een veld.

Tuninboy zei:Wat als we de openingsmatch op het WK tegen Brazilie moeten spelen ?
En die dan kloppen ?
Knettergek worden & fuck you's doen naar Brazilianen.![]()