Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Tickets aangekomen, kan niet meer wachten. :$ Met dank aan 2be!

Tribuna 1 Graderia is helemaal onderaan (1e ring) lateraal :woohoo:

20042012021.jpg

Gavin

Legacy Member
Een foto ter bevestiging en dan Photoshop open. :lol:


Neen cool, Proficiat. Wel niet echt lateraal want 101 is eerste ring, tweede etage achter de achterlijn. Ge gaat dus één helft waarschijnlijk enkel valdes in een cirkel van 50m zien. :p

GaMe®

Legacy Member
Hehe, ik kreeg schrik dat hier ne chinees mijn ticket zou komen kopiëren, daarom heb ik die nummers enzo weggewerkt, zal wel niets uitmaken, maar ge weet maar nooit. :unsure:

101 is lateraal aan de hoekschopvlag als ik het stadionplan zo zie. Ach ja, we zullen wel zien. Ook al zat ik helemaal vanboven, dan was ik nog content. :D

Gavin

Legacy Member
Jawel, met achter de achterlijn bedoel ik dat ge niet in het midden van het veld zit he. Ik weet niet hoe het zicht van zo laag is, op die positie vanvoor op de derde ring ziet ge alleszins nog genoeg als ze aan de andere kant zitten. Die eerste ring is echt vrij laag, dus dat kan lastig zijn qua overzicht.

Maar goed, het is gratis, dus wie geeft er een fuck om! Misschien toch ook eens beginnen meedoen met die wedstrijden van 2Be. :D

GaMe®

Legacy Member
Gavin zei:
Maar goed, het is gratis, dus wie geeft er een fuck om! Misschien toch ook eens beginnen meedoen met die wedstrijden van 2Be. :D

Volgende week geven ze tickets weg voor de finale! Schiftingsvraag is wel niet altijd makkelijk. De vraag was: 'Hoeveel graden zal het (1 cijfer na de komma) weerstation van Barcelona Airport meten op 19 april om 2u lokale tijd?'. 0_o

Jepjep

Legacy Member
GaMe® zei:
Volgende week geven ze tickets weg voor de finale! Schiftingsvraag is wel niet altijd makkelijk. De vraag was: 'Hoeveel graden zal het (1 cijfer na de komma) weerstation van Barcelona Airport meten op 19 april om 2u lokale tijd?'. 0_o

haha wat is er mis met de ouderwetse schiftingsvraag :"hoeveel deelnemers doen er mee aan deze wedstrijd"
Bon, moest ik die vraag zoals jou hebben zou ik gwn de temperaturen van de laatste 5 jaar nemen en daar het gemiddelde van nemen.

BleKKie

Legacy Member
jeperdejep zei:
haha wat is er mis met de ouderwetse schiftingsvraag :"hoeveel deelnemers doen er mee aan deze wedstrijd"
Bon, moest ik die vraag zoals jou hebben zou ik gwn de temperaturen van de laatste 5 jaar nemen en daar het gemiddelde van nemen.

Ik weet echt nooit wat ik bij zoiets moet invullen hé, stel nu bij die wedstrijd van 2be, wat vul je daar dan in. 1000, 10000, 100000 echt geen flauw benul van hoeveel man aan zoiets meedoen.

BleKKie

Legacy Member
Mja, zijt ge ook weinig mee hé :)
Hoeveel volk kijkt naar die match, hoeveel daarvan kan zich tegen volgende woensdag vrijmaken of heeft zin om te gaan, ... hopeloos zo'n vragen :p

Jepjep

Legacy Member
Ik ben benieuwd naar vanavond. Het kan alle kanten uit imo, als chelsea eerst scoort zie ik ze wel doorgaan.

Alcoholic Punk

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik ben benieuwd naar vanavond. Het kan alle kanten uit imo, als chelsea eerst scoort zie ik ze wel doorgaan.

Jup, al zie ik ze niet het risico nemen om voor die eerste goal te gaan.
Kvrees dat het geen te boeiende partij zal worden.

Hopelijk heb ik over dat laatste ongelijk

Bluto

Legacy Member
Het leukste zou zijn als Barça snel een goal maakt. Chelsea moet dan de keuze maken tussen aanvallen en hopen dat ze een goal kunnen maken ofwel de match met veel verdedigers en een sterke organisatie uitspelen en proberen via de penalties door te gaan. Het hangt er dan een beetje vanaf hoe sterk ze zich wanen en hoe fit Barcelona voor de dag komt.

Vedeco

Legacy Member
Ik wil Barça wel eens onder druk zien presteren met de nederlagen in Chelsea en tegen Real in hun achterhoofd. Ik heb nooit een goed zicht gehad op hun mentale capaciteiten. Daarom had ik graag zo'n scenario gezien.

Monoslay

Legacy Member
Ik denk dat Chelsea zelfs na 1-0 ( als die er komt) gewoon gaat blijven verdedigen, en dan hopen op penalties.
En dat vind ik jammer, ik zie liever 2 aanvallende ploegen dan een potje mureke-shot.

fcberke

Legacy Member
Monoslay zei:
Ik denk dat Chelsea zelfs na 1-0 ( als die er komt) gewoon gaat blijven verdedigen, en dan hopen op penalties.
En dat vind ik jammer, ik zie liever 2 aanvallende ploegen dan een potje mureke-shot.

nu overdrijf je want in muurke-shot kan de muur niet winnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan