Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achja jobben voor weer een Part timer, dan is de credibility van z'n lange reign nog meer aan het wegdeemsteren. Dat ze hem niet tegen Taker zetten maar in de WWE match zien we teminste een degelijke match want met die 2, skip ik hem..Re@V0r zei:Punk heeft dat ook niet meer nodig imo
is sowieso al de longest reigning champion... dus waarom zou hij Takers jarenlange streak moeten verkloten![]()
Xevven zei:En ik denk ook dat dit de laatste WM zal zijn voor Taker.
Zoals hierboven al gezegd, zo goed ziet hij er niet meer uit.

mcgrave zei:Achja jobben voor weer een Part timer, dan is de credibility van z'n lange reign nog meer aan het wegdeemsteren.
Bekke meegaan in het verhaal.Royco zei:Komaan serieus, als er één match voorspelbaar is dan is het deze wel, Punk verliest op WM.

En waarom dan?Royco zei:Komaan serieus, als er één match voorspelbaar is dan is het deze wel, Punk verliest op WM.

Delirium zei:En waarom dan?
De enige goeie reden is voor de "streak".
Begrijp me niet verkeerd, als er één iemand zoiets verdient is het Taker wel.
Maar daar haalt WWE niets meer uit.
Taker maakt er zelf geen probleem van om de streak op te geven om de fakkel door te geven aan een jonger talent. De kans bestaat dat dit zijn laatste match is.
Punk heeft gewoon nog eens een grote win nodig, en dit kan wel weer een nieuwe richting geven voor Punk zijn karakter.
Maar het feit is ook dat dit een averechts effect kan hebben.
Ik ben ook vrij zeker van een win voor Taker, omdat Punk op andere manieren zijn personage en carrière kan boosten.
Hij heeft nog een paar jaar te gaan. Maar toch, hoe meer ik erover lees en hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik twijfel over het resultaat.
Soit, ik ga voor een Tombstone voor de finish.![]()

Re@V0r zei:Taker heeft zelf paar jaar terug gezegd dat hij de streak enkel wil laten eindigen (eventueel) door Kane
daarbij, verliezen tegen Taker is geen schande en heeft zeker geen negatieve effecten op Punk zijn personage...
wordt sowieso een match van 20-30 minuten met een stuk of 10 nipte 2-counts waardoor Taker uiteindelijk wint en Punk niks van schade lijdt door Taker tot het uiterste te drijven
minder gelukkig ben ik echter met het feit dat ze van Wrestlemania precies een rematch-fest maken...
vorig jaar was Rock-Cena een topaffiche, nu is het gewoon spijtig dat het 'weer van hetzelfde is' + ligt het er vingerdik op dat Cena weer champ gaat/moet zijn
idem voor HHH-Lesnar... je geeft Lesnar dan een contract voor een beperkt aantal matches en dan laat je hem nog 2x opdraven tegen een reeds gepensioneerde HHH
en daar lijkt het er ook vrij dik op te liggen dat HHH ditmaal gaat winnen... kdenk niet dat ze hem 2x na elkaar gaan laten afslachten door Lesnar

Ik onderschat dit niet, ik was altijd een grote fan van Undertaker maar nu is ie een Part Timer die de spotlight afneemt van de talenten die elke dag 'working their ass off'. Dat vind ik allesbehalve goed en voor WWE zelf is het ook niet goed want de overgang naar nieuwe sterren gaat dan heel traag. Maar ja UT = Money natuurlijk. Maar nu hebben we een triple main event met Cena dat ik niet kan uitstaan (zal nu wel voor hem rooten weliswaar) CM Punk en 4 part timers, of dat goed is voor de toekomst? Ook de opbouw was zwak naar Taker vs Punk.WarCry-dude zei:Ik vrees sterk dat ge onderschat hoe over Taker nog steeds is. Voor een enorm aandeel van de fans, inclusief ik, is dat nog steeds the dead man en is een verlies daartegen absoluut niks om uw voor te schamen. Ik weet ook wel hoe "oud" Mark Callaway is en dat hij maar eens per jaar worstelt maar da's suspension of disbelief he.Bekke meegaan in het verhaal.


Gaat natuurlijk niet gebeuren maar het zou zo gaaf zijn en ook meer heat op The Shield krijgen.