Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
het feit dat zo'n Ironman-match meteen een uur in beslag neemt speelt ook wel redelijk mee denk ik
tegenwoordig proberen ze de card zo vol mogelijk te proppen qua aantal matches
als je zo'n Ironman-match doet vallen er zeker alweer 1-2 weg

Xevven

Legacy Member
buh raw was gene vette, buiten del rio dan.

vraag me wel af waar dat gedoen met madox heen gaat.

mcgrave

Legacy Member
Re@V0r zei:
offfff
HHH wilt wraak, maar dan komt UT terug omdat die nog een laatste keer tegen HHH wilt op WM... Lesnar laat UT hardhandig zijn bakkes houden, want HHH zen ass is van hem et voila: triple threat match op WM :unsure:
UT was gepland tegen Punk helaas, helaas omdat Punk geen job verdiend tegen Taker. Punk heeft niets meer te winnen behalve de streak te eindigen want hij is met Cena de main event van WWE. WM zal klote worden. Once in a Lifetime II leuk verkocht WWE! eventueel met Punk erbij als Taker niet healthy genoeg is.

HHH vs Lesnar II trok de eerste keer op niets omdat Lesnar de hele tijd voor de Kimura ging en HHH was dus echt gestopt weer zo'n typische belofte die je niet kan volgen.

WHC match kan leuk worden want nu moet het toch echt wel die cash worden van Ziggler. Er zit veel meer potentie in WM dan dit zal mss nog slechter zijn dan vorig jaar :(

Re@V0r

Legacy Member
boeit eigenlijk met de jaren minder Wrestlemania...
meestal is de toon al gezet als de Rumble nergens op slaat :s

Royco

Legacy Member
Gohja bij mij is het nog steeds hetgeen ik elk jaar heel hard naar uitkijk (sports-entertainment gewijs dan)

Moet wel eerlijk toegeven dat ik "the road to wrestlemania" al lang niet meer zo zwak heb gevonden.
Hoe raar het ook klinkt heb ik meer genoten van The Rock / Cena die week na week elkaar het leven zuur maakten me promos dan de build met Punk tot nu toe.

Als ge kijkt naar Elimination chamber card ... op papier helemaal nie spectaculair. Maar ik ben zeker dat als ik de ppv zal gezien hebben er weer een heel ander idee over zal hebben. (Solid matches + dit zijn ook soms die ppvs waar WWE ons kan verrassen met swerves)

Ook raar hoe die Mark Henry push vorig jaar zijn werk heeft gedaan ... vroeg mij 3j geleden of ik carede om Mark Henry en kzou gelachen hebben maar nu was ik legit happy om em terug te zien. Kick-ass intro alleen al.

Xevven

Legacy Member
somebody's gonna get their ass kicked :music:

RAW van gisteren was nog wel entertainend. "Big Show, do you feel ... *wham*" :D

Re@V0r

Legacy Member
heb ook jaren niks aan Mark Henry gevonden, maar sinds die Hall of Pain kan ik hem best wel smaken eerlijk gezegd
was blij dat de Hall of Pain heropend is :D

Royco

Legacy Member
Damn The Rock begint mij nu (al) tegen te steken tbh ... elke keer 10min een melige promo die altijd begint met "This is a special night for The Rock" Euh ja ...

Hopelijk wint Jericho de chamber en cashed Ziggy in voor Wrestlemania zodat we een deftige WHC match hebben.

mcgrave

Legacy Member
The Rock is hier lekker geld aan het oprapen. Hij is geen echte wrestler meer. Doet geen house shows, sterker nog hij is niet eens elke week aanwezig op de tapings. En wrestlen gebeurt alleen maar tijdens een ppv. Gelukkig maar want ze cardio trekt op de ballen. Promo's zijn ook maar kinderachtig meestal.

Verstuurd van mijn SK17i met Tapatalk

100%

Legacy Member
nooit verwacht dat jack swagger de elimination chamber ging winnen.
het einde van de match voor de us-title was wel nice :p

Royco

Legacy Member
Same niet verwacht! Vind zijn nieuwe theme song wel zalig. Moest hij nu eens een andere attire aandoen zou Swagger er al minder goofy uitzien vind ik. Iets ala jericho(pre-2007)/benoit style.

Re@V0r

Legacy Member
nice om te zien dat hij eindelijk terug eens een ietwat deftige push krijgt
zeker na zijn losing streak voor hij een eind afwezig was
had persoonlijk wel gedacht dat Henry ging winnen ma bon :p

Re@V0r

Legacy Member
werd ook wel eens tijd dat ze die kinderachtige spinner belt vervingen door iets anders :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan