Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UT was gepland tegen Punk helaas, helaas omdat Punk geen job verdiend tegen Taker. Punk heeft niets meer te winnen behalve de streak te eindigen want hij is met Cena de main event van WWE. WM zal klote worden. Once in a Lifetime II leuk verkocht WWE! eventueel met Punk erbij als Taker niet healthy genoeg is.Re@V0r zei:offfff
HHH wilt wraak, maar dan komt UT terug omdat die nog een laatste keer tegen HHH wilt op WM... Lesnar laat UT hardhandig zijn bakkes houden, want HHH zen ass is van hem et voila: triple threat match op WM![]()

Royco zei:

Royco zei: