Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
aan RAW te zien zal het wel Mark Henry vs Ryback worden
is wel iets dat ik wil zien tbh

WarCry-dude

Legacy Member
Kheb Raw nog niet helemaal gezien maar dat lijkt mij idd een goeie match. Henry met zijn recente Hall of Pain heel run and Ryback als opkomend niet te stoppen talent. Daar mag van mij een lange vete uit voort komen.

Marginal0

Legacy Member
Op papier een slechte match maar kan nog wel plezant worden.

Road to 'Mania is me voorlopig ontgaan. Lineup is ook niet zo spannend imo.

"Twice in a lifetime", baby! (hoewel je dat met een korrel zout moet nemen)

Re@V0r

Legacy Member
bwa, wil die 2 wel een pak brute powermoves zien uitvoeren op elkaar :p
benieuwd of Ryback Henry op zijn schouders kan krijgen voor zijn Shellshock

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
bwa, wil die 2 wel een pak brute powermoves zien uitvoeren op elkaar :p
benieuwd of Ryback Henry op zijn schouders kan krijgen voor zijn Shellshock

Heb hem al problemen zien hebben met Paul Heyman, denk niet dat hij Henry ooit omhoog krijgt :p

Xevven

Legacy Member
als hij 3 gasten van ~70kg omhoog krijgt zal mark henry ook wel lukken zeker (180kg?)

Xevven

Legacy Member
Kwaliteit van RAW is de laatste weken wel omhoog gegaan imo.
Paar goeie dingen in de maak denk ik. Ryback vs Mark Henry. Sheamus en Orton als tag team vs team hell no?

me gusta :D

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
als hij 3 gasten van ~70kg omhoog krijgt zal mark henry ook wel lukken zeker (180kg?)

3 gasten tegelijk ? Ik weet in het begin dat hij 2 man eens omhoog kreeg maar 3, link ? :p

Re@V0r

Legacy Member
inkei zei:
3 gasten tegelijk ? Ik weet in het begin dat hij 2 man eens omhoog kreeg maar 3, link ? :p

maximum was bij mijn weten ook 2 dacht k... en kdenk dat er nog een verschil is tussen 2 schriele ventjes op je schouders heffen en een blok als Mark Henry (die volgens mij nog zwaarder is dan die 2 jobber samen)

Xevven

Legacy Member
Dan heb ik me vergist :)
Ryback heeft wel serieus wat power denk ik, net als Big E

Xevven

Legacy Member
Dan heb ik me vergist :)
Ryback heeft wel serieus wat power denk ik, net als Big E

mcgrave

Legacy Member
Xevven zei:
Kwaliteit van RAW is de laatste weken wel omhoog gegaan imo.
Paar goeie dingen in de maak denk ik. Ryback vs Mark Henry. Sheamus en Orton als tag team vs team hell no?

me gusta :D
Big Show Sheamus Orton vs Shield : dat zal het zijn ja..

En de Taker vs Punk feud word nu teminste interessant weliswaar door het overlijden van Bearer..

Re@V0r

Legacy Member
idd... in dat opzicht is het overlijden van Bearer nog een geluk bij een ongeluk feitelijk
maakt die fued alleszins een stuk pittiger

Big Show terug face-turn dan ofzo? beetje vreemd aangezien hij enkele maanden geleden nog een fued met Sheamus had

@ xevven: Ryback heeft misschien wel veel power, maar Henry noemt ook niet voor niks the world strongest man ;)
heb dat trouwens net eens bekeken en Henry zijn powerlifting records zijn best wel sick :p

Xevven

Legacy Member
Re@V0r zei:
@ xevven: Ryback heeft misschien wel veel power, maar Henry noemt ook niet voor niks the world strongest man ;)
heb dat trouwens net eens bekeken en Henry zijn powerlifting records zijn best wel sick :p

Ook al gezien :p records uit 1995 die nog steeds nie verbroken zijn etc... respect :D

mcgrave

Legacy Member
Dit zal juist een one time thing zijn dat Big Show aan de faces kant is en zijn 'teammates' zijn ook twee heethoofden die eigenlijk beter als heel functioneren dus het is zeker te doen.

Er zijn wel geruchten rond Ziggler en Big E vs Hell No. Ze gaan hun grootste talent op de grootste show van het jaar als opvulling gebruiken, laat hem alsjeblieft succesvol cashen! Bryan vs Ziggler was nog eens het bewijs welke talenten ze zijn, zalige chemistry hebben die!

Xevven

Legacy Member
Net main event gezien. Op smackdown: Ryback vs Mark Henry :D
Dat gaat vonken geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan