Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Ik begrijp dat het voor veel mensen saaier is geworden maar ikzelf kijk pas van 2005 dus ik heb die edgy content nooit meegemaakt (natuurlijk wel alles achteraf bekeken en via docus en dvds etc)

Ik zou zelf gewoon niet kunnen stoppen met kijken, daarvoor moet het echt wel heeeel slecht worden. Het is een gewoonte/wekelijks vermaak waar ik toch nog elke week naar "uitkijk"

Xevven

Legacy Member
TLC was vetjes

Shield vs Hell no /w Ryback was echt AWSOME ...
Cena vs Ziggy ook. Nooit gedacht dat ik Cena een hurricarana zou zien doen.

Jammer dat ze niet meer van die matchen doen op RAW ofzo :)

Royco

Legacy Member
TLC was vet, crowd was hot. Jep die 2 matches waren awesome, zalige outcome opt einde :applause:

Re@V0r

Legacy Member
blijkbaar heb ik iets gemist, maar sinds wanneer is Del Rio face? :wtf:
dat Miz halvelings face geworden is door Rhodes en Sandow af te zeiken, daar ben ik nog in mee...
allé ja, ik ga er toch vanuit aangezien 3MB het heelteam in die match was

camino

Legacy Member
Del Rio kreeg eindelijk waardering van de fans daar, 1ste of 2de keer deze veel applaus kreeg, verdiend dat ook.

De match van ryback en co en cena was fun, gelukkig met leuke aflopen en 1 verrassende :).

1 ding die ik niet fun vond is de match mee kingston vs barret, vindk maar triest in deze den uitslag van deze.

Big show mee dien mega gr..e st.el :-).

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
blijkbaar heb ik iets gemist, maar sinds wanneer is Del Rio face? :wtf:
dat Miz halvelings face geworden is door Rhodes en Sandow af te zeiken, daar ben ik nog in mee...
allé ja, ik ga er toch vanuit aangezien 3MB het heelteam in die match was

Del Rio was idd een face in die match, misschien gaat Orton binnenkort dan een heelturn doen want anders zit Smackdown vol heels :p

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
zou wel eens mogen want Orton is gewoon pokkesaai geworden als face

Ik ben wel wat Orton fan maar ik erger me al een tijdje aan deze, niks vernieuwends, teveel van hetzelfde gedoe altijd en altijd moet em ook winnen, zoals dien cena,ppfff, hoeft echt niet.
Waarom mag een Del Rio niet eens tege orton winnen of ziggler tege sheamus etc....??

Xevven

Legacy Member
Ziggy heeft toch net gewonnen van Cena? Wel niet echt een "clean" win ma toch :) leuke boost voor hem. Is het trouwens iemand opgevallen dat Ziggler meer cheers krijgt van het publiek dan Cena? :D

Royco

Legacy Member
Xevven zei:
Ziggy heeft toch net gewonnen van Cena? Wel niet echt een "clean" win ma toch :) leuke boost voor hem. Is het trouwens iemand opgevallen dat Ziggler meer cheers krijgt van het publiek dan Cena? :D

Is ook wel omdat het in New York was, slim publiek, geen face asskissers.

Xevven

Legacy Member
Weird RAW
Shield die Tommy Dreamer aanvalt en Ric Flair
AJ die met die ***** Ryback naar de ring komt..

Vraag me af waar dit heen gaat. Cena die slaag krijgt van iedereen...

Toen HHH zei dat we het laatste nog niet gezien hebben van Taker dacht ik direct aan Rock vs Taker op WM voor WWE titel :D

camino

Legacy Member
Waar heeft cena dat verdiend om superstar vh jaar te zijn?
Wat een opgelichte boel dat alweer is jongens, pf.

Re@V0r

Legacy Member
kheb nog niks gezien maar euuuh... Tommy Dreamer :wtf: Ric Flair :wtf:
zeg me aub dat Flair zijn kleren aangehouden heeft :help:

die ***** Ryback trouwens? wtf is da? :p

Re@V0r

Legacy Member
strakke boeking trouwens bij WWE
Cena heeft in gans 2012 amper clean verloren (eigenlijk verloren int algemeen) en wordt nu al week na week in mekaar gerost door rookies... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan