Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Morgen voor eerste keer RAW bekijken op nieuwe Tv in plaats van op die stomme pc, en waarschijnlijk nog een goeie RAW ook, can't wait! If ya smelalala

camino

Legacy Member
Hoe kunnen ze nu zo'n schoone match alweer eens vergallen door cena te laten winnen? Dienen zwette komt cinema ne finisher geven en cena kickt uiteraard alsof het niks is uit, 5 sec later doet cena zijne finisher en ziggler is opeens een dutske die zogenaamd nimmer kan uitkicken, hoe erg het nog maar eens gesteld is die wwe en hun cena fanboy gedoe.

inkei

Legacy Member
Ja het begin van Raw was inderdaad rampzalig maar het einde heeft veel goed gemaakt :)

Royco

Legacy Member
Idd camino, was nochtans goeie match maar dan opeens weer super Cena. Begrijp ze nie goed, langs ene kant willen ze ziggler pushen en dan verliest hij weer op zo'n manier.


Hmm onverwachte wending @ smackdown precies ...

Alberto Del Rio heeft de WHC gewonnen van Big Show in een Last Man Standing match.
Vraag me af wat de reden hiertoe is.

Re@V0r

Legacy Member
Big Show was sowieso maar een overgangkampioen om de titel weg te halen bij Sheamus
bij gebrek aan deftige heels hebben ze Big Show tijdelijk kampioen gemaakt om de titel vrij vlug door te kunnen geven aan een andere face... zo lijkt het mij toch
niet dat ik het erg vind hoor: albertoooooooooooooo deeellllll rrrrrrrrrrrrrrioooooooooooooo :D

camino

Legacy Member
Net smackdown gezien, ik kijk meestal den vrijdag maar soms den zaterdag, ik lees hier de topic niet zolang ik niet de recente smackdown of raw ofzo heb gezien :).

Hoelang dat niet geleden was ik nog eens kon recht veren, ik kont nie geloven Del Rio gewonnen had :), dat is nu eens pas een verrassing en nog een zeer leuke ook en het publiek die het ook wel tof vond Del Rio de titel had, eindelijk eindelijk, ik ben al van dag 1 een Del Rio fan, die opkomst van hem vind ik al super mee veelal toch schoonen oto :) en em kan een stukske wrestelen ook.

The rock en sandown vond ik ook goed; beiden konden op een bepaald moment zich niet inhouden van het lachen.

Nu vraag ik me wel af wat ze met big show gaan doen nu? Gaan ze hem terug bekeren naar de goeie big show van vroeger of wat gaan ze daar nu mee aanvangen? Eerst maandenlang iedereen in de vernieling kloppen en wat nu?

Ik hoop dat het niet zo is Del Rio alweer na een paar dagen of weken zijn titel kwijt is zoals vorige 2 keren, vondk beetje schandalig, oke, tis geen powerhouse maar je moet geen pouwerhouse zijn om een overtuigende kampioen te zijn of worden.

Royco

Legacy Member
Mja of de mensen goed gaan reageren op Del Rio als champ gaan we pas weten op RAW want Smackdown zit vol met opgenomen erover geplakte cheers.

En Big Show mja kweet nie, zowiezo nie terug face sinds hij op smackdown nog een zware heel promo deed.

Delirium

Legacy Member
En iemand al een voorspelling doen voor The Rumble? :)
Of het ideale scenario dat je zou willen zien.

Als we alles mogen geloven wat er gezegd wordt, wint super-Cena the Rumble e wordt het Rock vs Cena 2 op WM.
Dat scenario is zo voorspelbaar en zo vaak verspreid op elke site dat weinigen er nog naar uitkijken en het niet meer interessant gaat zijn.

Ik zou eigenlijk graag Bryan de Rumble zien winnen (met Kane en Bryan als laatste 2) en Bryan de WWE championship wint van Punk op WM.
De tag championship kan naar Rhodes Scholars gaan en die de tag team division interessant maken.

Re@V0r

Legacy Member
khoop alleszins dat ze hem laten winnen door iemand die het wel kan gebruiken
Cena heeft geen Rumble-win nodig om een title shot te krijgen

Xevven

Legacy Member
over RAW:

Kailtyn champ, vind ik wel terecht. Die heeft meer biceps dan menig man :p
Promo's van Dbyr en co, Rock en Cena waren wel lachen :)
Foley in hall of fame is ook wel te verwachten, hardcore legend enzo
Eve quits? Jammer, was wel fijn om naar te kijken :p
Wel mooi van Cena dat hij z'n tshirt en pet aan de meiske gaf die downsyndroom heeft :)
en lol @ rockconcert :D

Royco

Legacy Member
Eerst "It's a family show"

en dan daarna mega droog

"And I said NO BIATCH you look horrible toniiiiiiight" :lol:

camino

Legacy Member
WTF, again? Omg, tis er meer dan ooit over, Ziggler zou beter vertrekken, was me dat alweer een klucht; cena krijgt 4 keer ofzo ne finisher op hem, dolfke opt laatste 1keertje en boem, tis passee, omg zeg. Echt niet te doen, dien cena is nog niet eens een goeie wrestler en dat mag alweer super cena gaan uithangen.
Dien zoude ze eens int echt mogen afmotten, Lesnar is de ideale persoon voor om die pipo de grond in te boren. Bah, mijn haat word nog maar groter.

Re@V0r

Legacy Member
booking... tis ni dat ie daar zelf voor kiest ofzo
hoewel het na een tijd wel eentonig en saai wordt idd :s

ben wel eens benieuwd naar de Hall of Fame dit jaar
Macho Man zou ook wel mogen tbh
is nogal zielig om een Hall of Fame te hebben waaruit je sommige van de grootsten/besten uit de business weert omdat je er problemen mee hebt/had
namen als Macho Man en zelfs Ultimate Warrior hadden er imo al lang mogen tussen staan (we weten natuurlijk allemaal wel hoe dat komt ma bon)... het verbaast me zelfs dat fucking Mick Foley er nog steeds niet tussen stond blijkbaar, terwijl die toch een veel grotere legende is dan bijvoorbeeld Edge (die er direct na zijn retirement al in mocht)
en persoonlijk blijf ik erbij dat ook Benoit hierin een plaats verdient, wat hij ook gedaan heeft los van de business
die man leefde voor wrestling, was één van de beste technische wrestlers en zijn daden zijn ffs (on)rechtstreeks het gevolg van jarenlang die klappen te vangen

strijk @ Rock concert trouwens :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan