Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Loki

Legacy Member
Tis wa ge EPIC noemt 3 grote CRAP matchen en voor de rest commercials alleen het einde kon me bekoren

hatetn

Legacy Member
ik bekijk het zo. vanaf zondag gaan we eindelijk weer iets meer zien dan een soap. de laatste weken gebeurt er extreem weinig op raw. doe alle promo's en intro's weg en er blijft mss nog een kwartier over:doh:

ik heb het toch nog nooit zo erg gezien en ik kijk toch al een tijd

Re@V0r

Legacy Member
zo epic vond k het ook weer ni tbh...
kan trouwens enkel met het einde leven als Cena zwaar gescrewed wordt waardoor Miz de titel retaint :)

Royco

Legacy Member
omg QQ moar. Het is de laatste raw voor WrestleMania, denkte nu echt da ze hun ppv gaan negeren en random matches doen. Die show is bedoelt om u pumped te krijgen voor zondag. Als het niet heeft gewerkt bij u is het misschien beter om te stoppen met kijken want ik kan in ieder geval nie wachten :D

eli de kakker

Legacy Member
kunt ge da ergens online bezien? :p (gratis) want maandag niet werken :D

Hoelaat is dat eigenlijk? (onze tijd eh)

Royco

Legacy Member
eli de kakker zei:
kunt ge da ergens online bezien? :p (gratis) want maandag niet werken :D

Hoelaat is dat eigenlijk? (onze tijd eh)

ge kunt da op verschillende websites gratis bekijken maar die kwaliteit is dan ook slecht. Wacht gewoon tot de volgende morgen en ge kunt het dl'en in hd kwaliteit :p

Socrates1972

Legacy Member
Ik werk in de bouw en nu staat er bij ons een Armeniër die hier nog niet lang is en beweert dat hij heel een zeer goeie worstelaar is! Nu is mijn vraag: zijn er nog kermissen met een worstelkraam? Dan kan ik hem daar misschien voor wat geld laten worstelen in het weekend..

Lord_Loki

Legacy Member
Royco zei:
ge kunt da op verschillende websites gratis bekijken maar die kwaliteit is dan ook slecht. Wacht gewoon tot de volgende morgen en ge kunt het dl'en in hd kwaliteit :p

Er zijn sites genoeg die deftige streams aanbieden waar de kwaliteit dik inorde is ik zie soms geen verschil als ik live kijk of het de volgende dag download, zelfs met PPV, de lag moet je er soms wel bijnemen!

EDIT: als ik mij nie vergis start WM om middernacht voor ons!

Royco

Legacy Member
Socrates1972 zei:
Ik werk in de bouw en nu staat er bij ons een Armeniër die hier nog niet lang is en beweert dat hij heel een zeer goeie worstelaar is! Nu is mijn vraag: zijn er nog kermissen met een worstelkraam? Dan kan ik hem daar misschien voor wat geld laten worstelen in het weekend..

1691244-not_sure_if_troll_super.jpg



Lord_Loki zei:
Er zijn sites genoeg die deftige streams aanbieden waar de kwaliteit dik inorde is ik zie soms geen verschil als ik live kijk of het de volgende dag download, zelfs met PPV, de lag moet je er soms wel bijnemen!

EDIT: als ik mij nie vergis start WM om middernacht voor ons!

Deed ik vroeger ook altijd, maar soms was er dan eens lag zoals je zegt of viel de stream soms weg en dat wil ik zeker niet bij WM :p

Lord_Loki

Legacy Member
Een van de zwakste en meest voorspelbare WM allertijden als je het mij vraagt.

Volgorde van de matchen zat echt niet goed, elk jaar werken ze naar een hoogtepunt dit kwam er voor mij gwn niet dit jaar!

Enkel HHH vs Taker kon me bekoren zelfs het einde vonnek veel te voorspelbaar voor mij was het precies een overgehyped Monday Night Raw.

Match Volgorde en uitslag + bedenkingen
Edge Vs Del Rio, Edge Retains, match kwam precies nie echt op gang wel blij dat Edge nog champ is

Rey Vs Rhodes, Rhodes wint, toch wel de verrassing van de avond voor mij

Corre Vs BIgSHow Kane Santino en KOfi, Wat die match daar deed MY GOD trok op nie veel

Punk Vs Orton, Orton wint, toch een van de betere matchen die RKO was NICE

Lawler Vs Cole, Cole WIns by DQ Tja Lawler geeft cole ne pak slaag Swagger doet zijn ding Austin komt tussen ... voorspelbaar als hell but we saw 3 stunners :applause:

Taker Vs HHH, Taker goes 19-0 een van de betere matchen van de Avond match begon zeer sterk en beloofde veel, mar zwakte wat af naar einde toe om dan terug naar een hoogtepunt te gaan AWESOME MATCH!

Snooki en haar bende Vs Vicky en haar bende, Hier wil ik gwn niets over zeggen verrassing kwam wel van Snooki

Cena Vs Miz, Miz retains, Tja ook redelijk zwakke en korte match tot de rock zich komt bemoeien en Cena ne koekje van eigen deeg geeft het belooft voor RAW morgen(lees vandaag)

Royco

Legacy Member
Zwak is veel gezegd, al bij al was het nog deftig.

Spijtig dat Sheamus vs Daniel Bryan dark match geworden is.

Alberto DR vs Edge ; verrassende win voor Edge vond ik, had ADR verwacht. goeie match.

Cody vs Rey ; deftige match ... Cody zijn nieuwe "gimmick" gaat hem wel goed af.

8 man tag ; Erg voor al dat talent .. 5mins langer zou wel gemogen hebben.

Randy vs Punk ; tja 2 van de beste aan het werk ... Punk zijn facials waren goud waard.

Cole vs Lawler ; brainless entertainment .. Booker met de perfecte sell van de stunner. yay JR.

HHH vs Taker ; deftige brawl match ... niets hoogstaand qua wrestling maar dat mocht ook niet, hbk kan je niet evenaren.

Snookimania ; meh it is what it is. haters gonna hate.

Miz vs Cena ; Omg die promo van Miz :love: en dan die cheesy promo van Cena .. Crowd was dood spijtig genoeg. Hopelijk volgt er meer op RAW na dit, anders was heel het Rocky gedoe het niet waard.

Lord_Loki

Legacy Member
Voor de hype dat ze rond WM hebben gemaakt dees jaar, vond ik het zwaar tegenvallen ze!

Ieder heeft zijn mening natuurlijk, maar voor de Amerikanen die 50 dollar hebben betaald vor hunne PPV is dit een zware rip off zenne:wtf:

Royco

Legacy Member
Ik geef u gelijk dat de hype een beetje overboord is gegaan door The Rock toestanden enzo, maar hoezo rip off? verklaar u nader ... wat had je dan zoveel meer verwacht?

Vedeco

Legacy Member
Royco zei:
Ik geef u gelijk dat de hype een beetje overboord is gegaan door The Rock toestanden enzo, maar hoezo rip off? verklaar u nader ... wat had je dan zoveel meer verwacht?

Spektakel?
Vond het ook gewoon een flauwe vertoning...kan uiteraard ook zijn dat Amerikanen vlugger tevreden zijn.

Royco

Legacy Member
Vedoco zei:
Spektakel?
Vond het ook gewoon een flauwe vertoning...kan uiteraard ook zijn dat Amerikanen vlugger tevreden zijn.

Quote mij eens nie met woorden die ik nie heb gebruikt, ik vraag gewoon aan Loki waarom hij het zwak vond (en jij blijkbaar ook)

Ieder zijn mening he maar ik vraag gewoon wat mensen dan verwacht hadden?

edit: heb je post verkeerd gelezen ;) spektakel ... er is niet minder "spektakel" dan andere jaren geweest tbh.

Vedeco

Legacy Member
Awel Spektakel :D
Dat is wat ik er meer van had verwacht en aan vele stemmen rondom mij te horen vele anderen ook.

hatetn

Legacy Member
Royco zei:
Zwak is veel gezegd, al bij al was het nog deftig.

Spijtig dat Sheamus vs Daniel Bryan dark match geworden is.

Alberto DR vs Edge ; verrassende win voor Edge vond ik, had ADR verwacht. goeie match.

Cody vs Rey ; deftige match ... Cody zijn nieuwe "gimmick" gaat hem wel goed af.

8 man tag ; Erg voor al dat talent .. 5mins langer zou wel gemogen hebben.

Randy vs Punk ; tja 2 van de beste aan het werk ... Punk zijn facials waren goud waard.

Cole vs Lawler ; brainless entertainment .. Booker met de perfecte sell van de stunner. yay JR.

HHH vs Taker ; deftige brawl match ... niets hoogstaand qua wrestling maar dat mocht ook niet, hbk kan je niet evenaren.

Snookimania ; meh it is what it is. haters gonna hate.

Miz vs Cena ; Omg die promo van Miz :love: en dan die cheesy promo van Cena .. Crowd was dood spijtig genoeg. Hopelijk volgt er meer op RAW na dit, anders was heel het Rocky gedoe het niet waard.


sheamus vs daniel bryan is er gewoon niet geweest. ze hebben ze in de Battle Royal gesmeten. dan hadden ze beter de 8 man tag match en snookimania gelaten voor wat het was

Re@V0r

Legacy Member
bijna gans WM was voorspelbaar qua results tbh...
zelfs het einde van de main event zag je sinds vorige maandag al van mijlenver aankomen :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan