Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

eli de kakker zei:kunt ge da ergens online bezien?(gratis) want maandag niet werken
Hoelaat is dat eigenlijk? (onze tijd eh)

Royco zei:ge kunt da op verschillende websites gratis bekijken maar die kwaliteit is dan ook slecht. Wacht gewoon tot de volgende morgen en ge kunt het dl'en in hd kwaliteit![]()
Socrates1972 zei:Ik werk in de bouw en nu staat er bij ons een Armeniër die hier nog niet lang is en beweert dat hij heel een zeer goeie worstelaar is! Nu is mijn vraag: zijn er nog kermissen met een worstelkraam? Dan kan ik hem daar misschien voor wat geld laten worstelen in het weekend..
Lord_Loki zei:Er zijn sites genoeg die deftige streams aanbieden waar de kwaliteit dik inorde is ik zie soms geen verschil als ik live kijk of het de volgende dag download, zelfs met PPV, de lag moet je er soms wel bijnemen!
EDIT: als ik mij nie vergis start WM om middernacht voor ons!


en dan die cheesy promo van Cena .. Crowd was dood spijtig genoeg. Hopelijk volgt er meer op RAW na dit, anders was heel het Rocky gedoe het niet waard.Royco zei:Ik geef u gelijk dat de hype een beetje overboord is gegaan door The Rock toestanden enzo, maar hoezo rip off? verklaar u nader ... wat had je dan zoveel meer verwacht?
Vedoco zei:Spektakel?
Vond het ook gewoon een flauwe vertoning...kan uiteraard ook zijn dat Amerikanen vlugger tevreden zijn.
spektakel ... er is niet minder "spektakel" dan andere jaren geweest tbh.Royco zei:Zwak is veel gezegd, al bij al was het nog deftig.
Spijtig dat Sheamus vs Daniel Bryan dark match geworden is.
Alberto DR vs Edge ; verrassende win voor Edge vond ik, had ADR verwacht. goeie match.
Cody vs Rey ; deftige match ... Cody zijn nieuwe "gimmick" gaat hem wel goed af.
8 man tag ; Erg voor al dat talent .. 5mins langer zou wel gemogen hebben.
Randy vs Punk ; tja 2 van de beste aan het werk ... Punk zijn facials waren goud waard.
Cole vs Lawler ; brainless entertainment .. Booker met de perfecte sell van de stunner. yay JR.
HHH vs Taker ; deftige brawl match ... niets hoogstaand qua wrestling maar dat mocht ook niet, hbk kan je niet evenaren.
Snookimania ; meh it is what it is. haters gonna hate.
Miz vs Cena ; Omg die promo van Mizen dan die cheesy promo van Cena .. Crowd was dood spijtig genoeg. Hopelijk volgt er meer op RAW na dit, anders was heel het Rocky gedoe het niet waard.