Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
khoop persoonlijk toch dat ze meer gaan doen met die heat tussen Cena en the rock dan enkel wat heen en weer ge-promo...

Een match gaan we 99% nie mogen verwachten maar WWE en Vince kennende zullen ze wel weer iets in petto hebben. :p

Re@V0r

Legacy Member
nja, kweet ook ni of da zo simpel is zu...
kweet ni of Cena daarvoor staat te springen om int zak te mogen gezet worden door the rock ((als WWE-superheld zijnde)
en omgekeerd denk ik ook ni dat the rock terug gekomen is om een five knuckle shuffle en een AA te vreten :s

Telrunya

Legacy Member
Zoals voorspelt, Undertaker verliest een BA match en em komt terug met nen andere gimmick. :p

The last outlaw, em heeft zelfs de Johnny Cash theme als enterance music als ik de amateur beelden mag geloven :p.

Re@V0r

Legacy Member
kweet ni of zijn gimmick uiteindelijk zoveel zal verschillen met anders tbh
wrestling gear ziet er nog krak hetzelfde uit, enkel andere theme

Telrunya

Legacy Member
Re@V0r zei:
kweet ni of zijn gimmick uiteindelijk zoveel zal verschillen met anders tbh
wrestling gear ziet er nog krak hetzelfde uit, enkel andere theme

Wrestling gear is net iets anders, geen full body suit meer, maar meer een normale broek, ok tis nie veel anders ma toch :p

Ook gaat em meer spreken naar't schijnt :lol:.

Royco

Legacy Member
Zo ist perfect, mix tussen deadman en biker Taker. Hoop wel da ze er een twist aan geven dit jaar, want tot nu toe is het een pure kopie van hbk taker

hatetn

Legacy Member
Royco zei:
Zo ist perfect, mix tussen deadman en biker Taker. Hoop wel da ze er een twist aan geven dit jaar, want tot nu toe is het een pure kopie van hbk taker



veel kunnen ze er niet mee doen natuurlijk. het is gewoon ieder jaar dat cijfer wat omhoog duwen. hopelijk houden ze het op een gewone match en laten ze die streak vs carreer voor wat het is.

er kunnen nu meer mensen in de impact zone. nu zitten alle kijkers daar:unsure:

Counterstrike

Legacy Member
Die nieuwe mexicaan ziet er talentvol uit en serieuze moves in huis zo te zien.

Re@V0r

Legacy Member
ben allesbehalve een Cena-fan maar die joke met die t-shirt vond k nu toch wel geslaagd :)

maar toch liever The Rock...
Cena heeft tbh ni echt het recht om veel te neuten... The Rock heeft zijn naam van People's Champ verdiend tijdens zijn WWE-periode, dat em er nu niemer is doet daar weinig afbreuk van aangezien hij ondanks zijn jarenlange afwezigheid nog steeds populairder is dan Cena zelf, die er wekelijks keihard voor probeert maar enkel de kindjes en tienermeisjes op zijn hand krijgt

Telrunya

Legacy Member
yabba dabba bitch :lol:

Kvind het wel geniaal die Rock vs Cena face off.
Tgaat precies nen old school Wrestlemania worden, Steve Austin, Trish, Rock :p
Hopelijk gebeurt er nog iets tussen Austin en Rock, for old times sake.

Counterstrike

Legacy Member
Nxt zuigt nu toch echt wel, ppfff, heel zwak.
Mee maryse probere ze de boel recht te houden, das dan ook het enige waarvoor ik nu nog naar nxt zal kijken ;).

En the rock is super yabba dabba bitch, geniaal.

Telrunya

Legacy Member
Spijtig dat de comeback van JBL maar one night was.
Vindek nog altijd een van beste heels ooit, waarda em daar een match had met die opblaasbare Godzilla of whatever :lol:

Razer

Legacy Member
TNA heeft zeker een nieuwe locatie ?
of zitten ze al 2 weken op verplaatsing ?

hatetn

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
TNA heeft zeker een nieuwe locatie ?
of zitten ze al 2 weken op verplaatsing ?


ze trekken terug rond. imo is het beter ook want zo kunnen ze nieuw publiek aantrekken.

nu blijkbaar hebben ze hun PPV weer verkloot

Re@V0r

Legacy Member
een typische Vince Russo main event... totally fucked up :wtf:

het nut ervan ontgaat me volledig tbh

hatetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
een typische Vince Russo main event... totally fucked up :wtf:

het nut ervan ontgaat me volledig tbh


heeft niets met russo te maken. het is daar serieus aan het rommelen back stage en blijkbaar zou sting gezegd hebben dat hij geen lange match wou en was het zijn beslissing om het zo snel af te werken.

neem daarbij dat het weer overal vol staat met hardy's condition. hij was dus weer zo ver weg van de drugs dat ze er niets mee konden aanvangen. het feit dat hij naar huis is gestuurd voor de opnames voor donderdag zegt al genoeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan