Defkes
Legacy Member
Darth-Falcon zei:als Honda een topteam wil worden moeten ze eerst die verdomde japanse werkwijze laten vallen, dat is de hoofdreden waarom honda en toyota het zo slecht doen.
dus ik zie Alonso niet naar honda of toyota vertrekken
Tuurlijk. Maar mss dat ze naar een tweevoudig wereldkampioen wel luisteren en dan niet meer de top down hiërarchie hanteren. En dan zouden we opnieuw een Brit vs Spanjaard krijgen
.eniac zei:McLaren zat al in een stijgende lijn, en het is niet omdat tijdens de winter een rijder weggaat dat je auto ineens 2 seconden trager wordt. Een wagen wordt ontwikkeld doorheen het jaar en als je dan ziet dat een team zeer slecht uit de winter komt, dan is dat omdat ze het jaar daarvoor hun huiswerk slecht gemaakt hebben. En bij McLaren hebben ze hun huiswerk gewoon goed gemaakt.
Nu ga ik niet zeggen dat Alonso geen goed werk heeft geleverd, maar was hij bij Renault gebleven, hij zou niet in de buurt gekomen zijn van de titel.
Bwa. Halverwege het seizoen heeft Alonso gezegd dat hij McLaren een halve seconde sneller heeft gemaakt. Nu, een halve seconde is mss wat veel, maar ik denk wel dat hij 3 tienden verschil kan maken.
.


ad: