EternalSilence
Legacy Member
vind het echt belachelijk dat McLaren nu nog gaat proberen om zo hamilton nog kampioen te laten worden.
aan de ene kant wel normaal, dat mclaren dit probeerd.
aan de andere kant als hamilton zo een wereldtitel moet winnen, is hij het meer dan niet waard om wereldkampioen te worden.
dat kimi het maar blijft, hij heeft het verdiend.
Ron dennis wil nu gewoon zijn eigen carriere redden, want door zijn geklooi van managment heeft McLaren gefaalt
aan de ene kant wel normaal, dat mclaren dit probeerd.
aan de andere kant als hamilton zo een wereldtitel moet winnen, is hij het meer dan niet waard om wereldkampioen te worden.
dat kimi het maar blijft, hij heeft het verdiend.
Ron dennis wil nu gewoon zijn eigen carriere redden, want door zijn geklooi van managment heeft McLaren gefaalt



