xDama
Legacy Member
Doom Dragon zei:
je ging zker niet veel mensen vinden die het zelfde dachten als jij
Ook ik heb er altijd in blijven geloven feitelijk. Daarom is vandaag eigenlijk niet zo'n enorme verrassing voor mij

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doom Dragon zei:
je ging zker niet veel mensen vinden die het zelfde dachten als jij

Kermit zei:dat maakt die 100 miljoen dollar boete weer een stuk duurder
neemt wel niet weg dat ik altijd heb gevonden dat alonso en mclaren onrecht is aangedaan in hongarije, en vooral alonso, die nu met 1 punt het wk verliest, zou waarschijnlijk wk zijn geworden zonder die straf
(met de boete van het spionageschandaal daarentegen ben ik wel akkoord)
B.U.R.N zei:

Handsome Hermit zei:Laat ons hopen dat ze Blackie zo niet aan de titel gaan helpen.
--
Dit bericht bevat geen racistische ondertoon of bedoelingen van die strekking. Tot zover deze mededeling zodat sommige mensen hierover niet hoeven te discuteren.


5 tot 10pks * 70 ronden --> kunnen die cruciale 15 seconden zijn die Hamilton tekort had. Je kan dus niet enkel de contructeurs straffen !Hoe de teams van Williams en BMW-Sauber zullen gestraft worden is nog onbekend, maar volgens Mike Gascoyne is er geen andere optie dan diskwalificatie. "Het levert zomaar vijf tot tien extra pk's op", zei de technisch directeur van Spyker tegen het Britse Autosport. "Ze moeten gediskwalificeerd worden. Zonder twijfel."
sink zei:anders is de FIA weer zo typisch inconsequent.. tijd voor duidelijke regels ivm die straffen
ik denk nie dat alonso dat had willen doen. 1 plaats afstaan mss wel, maar 3 lijkt me wel heel veel.EBX zei:Ik stel me bijvoorbeeld ook de vraag .. volledig hypothetisch natuurlijk.. als Hamilton P6 had kunnen bereiken (doordat de bmws & williamsen iets trager hadden moeten zijn - hypothetisch!), zou mclaren de suggestie aan Alonso gegeven hebben om zich naar P6 te laten afzakken ? --> waardoor Hamilton P5 wordt en WK zou worden ... en zou Alonso dit gedaan hebben ?
Maar vooral ! Wat zou de publieke opinie ervan vinden ? Zouden ze het erger vinden dan Massa (die trouwens duidelijk sneller was) die Kimi voorliet ?
den-kimi zei:ik denk nie dat alonso dat had willen doen. 1 plaats afstaan mss wel, maar 3 lijkt me wel heel veel.
en ik weet niet hoe gij weet dat massa sneller was dan raikkonen. geen van beiden hebben op de limiet gereden (dat was ook niet nodig).


DarkMess zei:Kubica wint tenminste toch![]()
in mijn ogen.Jamaar, die reed met een illegale-opgefokte- autoDarkMess zei:Kubica wint tenminste toch![]()
(--> zie je de knipoog ?)UltimateWeapon zei:Hamilton is echtrijder, maar was dat niet in de laatste 2 races, punt.
) + banden die op waren ...