Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want we weten allemaal dat mannen natuurlijk niet graag vrouwen zien.Nesjamag zei:Ik denk dat sponsors weinig interesse hebben in een vrouw omdat de marketing gewoon niet werkt.
Het is een mannensport met bijna allemaal mannelijke fans.
marcel zei:mja, pace hangt ook van omstandigheden he. iirc moest Vettel een gedeelte van de race achtervolgen en tragere wagens inhalen, en zat Kimi een groot deel van de race met banden die versleten waren.
beide hebben grote invloed op de "pace", maar liggen niet aan pure pace van de wagen.
mogelijk bekijken ze dus niet enkel de rondetijden tijdens de race, maar bvb ook de rondetijden tijdens relevante race-simulaties in FP-sessies, en voeren ze een compensaties uit nav bvb die banden. dan heb je een vollediger beeld, maar nauwkeurig is dat allemaal niet.
Scifo zei:esports in motorsport begint ook van de grond te komen.
Daarnet de baku race finish nog kunne meepikken. Was zotjes
https://www.facebook.com/Formula1/videos/2271034713125586/

jeltex zei:Twee minuutjes gekeken omdat ik niet vertrouwd ben met esports. Maffe boel.
Live commentaar, interviews, ... Ze doen precies of het echt is. Uiteindelijk zijn dit toch gewoon gasten die een computerspel aan 't spelen zijn hé, of mis ik iets?
Mochten ze nu enkel die F1-sim nog vervangen door Mario Kart, ik zou het een geweldig concept vinden![]()


Scifo zei:Een non-believer onder ons
German Motor Sport Federation recognise Sim Racing as motorsport discipline
“In no other sport are reality and digital simulation as close together as in motorsport."
Ik zou toch maar eens een stuur en pedalen beginnen aanschaffen. Mochten er hier verborgen talenten hebben. Gaat serieus wat geld in dat wereldje kunnen verdiend worden![]()
eniac zei:Het enige wat ik betwijfel is de pace op Monza. Vandaar dat ik zou willen weten welke data precies is genomen en hoe ze verwerkt is tot 1 datapunt, maar dat kan ik niet afleiden. Als je dat top vindt is dat natuurlijk je goed recht, maar ik heb liever net iets meer diepgang. Specifiek over Monza leek de Mercedes de betere op zondag, waarbij het mogelijk aan de banden lag, maar hoe een wagen met banden omgaat is nu eenmaal een inherent deel van pace.
Als ik me niet vergis is die grafiek zelfs geen cumulatie van meerdere ronde tijden maar een samenvatting van de Q, of snelste ronde van het weekend, of zo deed die het toch vroeger al eens dacht ik.marcel zei:als ge een grafiek "race pace" baseert op rondetijden in de Q, of op 1 snelste ronde, dan ben ik precies geen fan van uw site![]()
sink zei:Susie heeft idd nochtans recente DTM ervaring, en heeft een aantal keren de Williams F1 testgereden. Toto heeft al iets langer geleden ook in de FIA GT gereden. Dus ze kunnen beiden zeker wel aan een stuur draaien![]()
hjs666 zei:Daarmee dat ik haar reactie raar vond,had teveel schrik ondanks ze zelf toch ook ervaring heeft.
Dit is nog eens goed nieuws. Hopelijk is de Williams volgend jaar ook iets beter.sink zei:het is officieel: Russel staat volgend jaar op de grid met Williams
https://twitter.com/WilliamsRacing/status/1050679395818573824
eniac zei:Dit is nog eens goed nieuws. Hopelijk is de Williams volgend jaar ook iets beter.
